اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان انجام شود

اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان انجام شود
نماینده ولی فقیه در استان زنجان برضرورت اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: در زمینه افزایش قیمت بنزین و نقاط ضعف و قوت باید کارشناسان نظر بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به ۵ آذر سال ۵۸ به عنوان روز بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج یکی از تصمیمات ماندگار معمار کبیر برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , موج رسا;,  آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به ۵ آذر سال ۵۸ به عنوان روز بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج یکی از تصمیمات ماندگار معمار کبیر برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.,

وی با بیان اینکه برکات ارزشمند این اقدام پس از ۴۰ سال روشن شد، افزود: بسیج همواره منشا فداکاری بوده همچنانکه در جبهه‌های حق علیه و حوزه محرومیت ‌زدایی نیز خدمات ارزشمندی انجام داده است.

,

امام جمعه زنجان بیان داشت: تفکر بسیجی امروز نماد مقاومت بوده و مقدمات تشکیل بسیج مستضعفان در کشورهای اسلامی در حال شکل‌ گیری است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۷ آذر به عنوان روز نیروی دریایی،خاطرنشان کرد: در سال ۵۹ مبارزه قهرمانانه نیروی دریایی،تاریخ پرافتخاری برای ایران اسلامی رقم زد.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه،افزود:با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی نقش ولایت فقیه و حضور فقیه جامع الشرایط در کشور و جهان اسلام پر رنگ‌ تر می ‌شود.

,

وی گفت: دشمنان علیه نظام اسلامی همواره توطئه چینی کرده اند و در سال ۹۶ نیز منتظر برگزاری جشن کریسمس در تهران بودند.

,

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: در سال 96، سلطنت‌ طلب‌ ها، منافقین، آمریکا، اسرائیل و نوکران آن ‌ها در منطقه پول ‌های هنگفتی برای ایجاد شبکه و عوامل نفوذی هزینه کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به جنایات دشمنان در عراق، سوریه، فلسطین و یمن،خاطرنشان کرد: مقاومت آخرین سنگر بود که دشمنان با برنامه‌ ریزی میخواستند آن را از بین ببرند.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: فتنه امسال همانند سال ۹۶ نبود که فقط به بانک‌ ها حمله کنند، بلکه غارت اموال عمومی و اموال مردم، ایجاد آشوب و نا امنی را در دستور کار داشتند.

,

 وی با اشاره به نقش امامت و هدایت ایشان، افزود:هدایت ولایت فقیه برای خروج از هوای غبار آلود برجسته بود.

,

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند مردم صف خود را از اشرار جدا کنند،یادآور شد: مردم نیز در راهپیمایی ‌های خودجوش به صحنه آمده و اعتراض خود را اعلام کردند و نباید این حرکت را  کسی به نفع جریان خود مصادره کند.

,

وی برضرورت اقدامات مقابله‌ ای در برابر توطئه های دشمنان تاکید کردو گفت: در زمینه افزایش قیمت بنزین و نقاط ضعف و قوت باید کارشناسان نظر بدهند.

,

وی گفت: افزایش قیمت بنزین تصمیم سران قوا بود و ضروری است مسئولان نظارت بیشتری برای این امر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه