اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

مردم منتظر مجازات اشرار هستند/ حل مشکلات کشور به دست خودمان است

مردم منتظر مجازات اشرار هستند/ حل مشکلات کشور به دست خودمان است
امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمنان به دنبال برافروختن فتنه و از بین بردن جمهوری اسلامی هستند، گفت: خارجی هاهیچوقت مشکل گشا نیستند و حل مشکلات به دست خودمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، حجت الاسلام سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اغتشاشات اخیر به دلیل گرانی بنزین در برخی استان های کشور، گفت: آمریکا، اروپا و فرانسه در فتنه ۹۸ از اشرار حمایت کرده و به دنبال فتنه انگیزی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه همیشه دشمنان به دنبال برافروختن فتنه و از بین بردن جمهوری اسلامی هستند، افزود: آمریکا همیشه ظلم آشکار نسبت به ایران دارد و از فتنه انگیزان داخلی حمایت می کند.

,

شاهچراغی با توبه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند حل مشکلات در داخل کشور و به دست خودمان است، اظهار کرد: خارجی ها همیشه مشکل ساز بوده و هیچوقت مشکل گشا نیستند.

,

وی با بیان اینکه برخی نقش ولایت فقیه در حوادت و اتفاقات کشور را به خوبی نمی دانند، تصریح کرد:ولایت فقیه با سخنان خود کشور را بیمه و آتش فتنه را خاموش کردند.

,

امام جمعه سمنان  تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ها به ندای امام خامنه ای لبیک گفتند چرا که اعتراض حق مردم است.

,

شاهچراغی در ادامه افزود: مردم از دستگاه های قضایی انتظار دارند که اشرار و فتنه گران را اشد مجازات کنند.

,

وی با توجه به فرارسیدن هفته بسیج و حضور بسیجیان در همه ی عرصه های کشور، اذعان کرد: بسیج دارای فضائل و امتیازات بسیاری است که امام خمینی(ره) همیشه بر روی اخلاص بسیجیان غبطه می خوردند.

,

امام جمعه سمنان  ادامه داد: بسیج و بسیجیان نجات بخش کشور هستند.

,

شاهچراغی با توجه به فرار رسیدن روز نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: افراد در نیروی دریایی از دریاها و فضای آبی کشور در مقابل خطر پاسداری می کنند که خود یک عبادت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه