اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

مسئولین با تدبیر و سیاستگذاری بهتر، پاسخ حضور هوشمندانه مردم را بدهند

مسئولین با تدبیر و سیاستگذاری بهتر، پاسخ حضور هوشمندانه مردم را بدهند
فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: علیرغم تمام مشکلات اقتصادی، مردم با حضور هوشمندانه، دین خود را به انقلاب و ولایت ادا و خط خود را از آشوبگران جدا کردند و امروز وظیفه تمام مسئولین است که با تدبیر و سیاست گذاری بهتر و عمل و کار انقلابی و جهادی پاسخ حضور هوشمندانه مردم را بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سرهنگ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی داشته که یکی از مهمترین آنها شجره طیبه بسیج است که با رسالت حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همیشه در صحنه بوده و در طول چهل سال اخیر هرگاه و هر زمان که احساس نیاز شد، بسیج با صلابت در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حضور یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ولایت، یکی از بزرگترین نعمت های خدا بر ایران اسلامی بوده که در این روزگار سخت و فتنه انگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مقصد می رساند و نظام اسلامی را از گرداب فتنه ها نجات می دهد، ادامه داد: در ضرورت تشکیل و اهمیت بسیج می توان تنها به این نکته اشاره کرد که در طول چهل سال اخیر هیچ نهاد و دستگاهی به اندازه بسیج نبوده که مورد توجه، تمجید و تجلیل بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری قرار گرفته باشد.

,

وی بسیج را لشکری مخلص و خالص دانست که وظیفه دارد از انقلاب اسلامی دفاع نماید و افزود: حضور در بسیج به نوعی عبادت است زیرا بسیج را یک مدرسه انسان ساز با تفکر انقلابی و مکتبی الهی می دانیم و طبق فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی غفلت از تشکیل و توجه به بسیج، منجر به سقوط در گرداب ابرقدرت های شرق و غرب جهان خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه اگر بسیج وجود نداشت، ممکن بود در طول چهل سال اخیر از مسیر حقیقی منحرف شویم تصریح کرد: مسئولیت ما نسبت به گذشته بیشتر و سخت تر شده است زیرا در زمان حال با جنگ های رسانه ای،روانی و اقتصادی  دشمنان انقلاب اسلامی روبرو هستیم و ماموریت ما بسیار بیشتر از گذشته است.

,

سرهنگ زرقانی با بیان اینکه امید ولایت و مستضعفین به بسیج است، تاکید کرد: حالا که دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته و با تمام توان به میدان جنگ با انقلاب اسلامی آمده، ماموریت و رسالت تمام افراد جامعه و بسیج دهها میلیونی بیش از پیش احساس می شود.

,

وی با اشاره به حوادث اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین گفت: دشمن همچون گذشته در حال رصد شرایط کشور بوده تا در زمان مناسب با ایجاد فتنه کشور را دچار آشوب و اغتشاش کند، اما علیرغم تمام مشکلات اقتصادی و فشارهایی که وجود دارد ملت بزرگ ایران با درک عمیق از اتفاقات خط خود را اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند.

,

وی با بیان اینکه مردم از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی قرار ندارند اما دین خود را به انقلاب و ولایت ادا کردند و امروز وظیفه ما و تمام مسئولین است که با تدبیر و سیاست گذاری بهتر و عمل و کار انقلابی و جهادی پاسخ حضور هوشمندانه مردم را بدهند، تاکید کرد: حضور سازمان یافته آشوبگران بدون پشتوانه مردمی که بلافاصله از اعتراض به آشوب رسید، از سوی دشمن برنامه ریزی شده بود و درصدد وارد کردن صدمه به انقلاب اسلامی و امنیت کشور بودند اما با درایت ولایت، ملت بزرگ ایران و نیروهای امنیتی و انتظامی دشمن به عقب رانده شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان در پایان با بیان اینکه حضور هوشمندانه مردم در صحنه، چشم فتنه را کور کرد گفت: امیدواریم همانگونه که دشمن را در تمام عرصه های امنیتی، فرهنگی و نظامی به عقب راندیم بتوانیم در عرصه اقتصادی نیز شاهد پیشرفت و توسعه و زندگی بهتر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه