اخبار داغ

فرسایش تدریجی یک پل هوایی بر زمین مانده در یاسوج+تصاویر

فرسایش تدریجی یک پل هوایی بر زمین مانده در یاسوج+تصاویر
یکی از پل هایی که نصب آن به باد فراموشی سپرده شده است، پل هوایی جنب دادسرای عمومی استان واقع در بلوار ابوذر شهر یاسوج است که مدت هاست قطعه های فلزی و پیش ساخته این پل در دوطرف حاشیه خیابان رها شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ نصب پل های هوایی در بلوار های پر ترافیک شهر یک از راهکارهای مهم شهرداری برای جلو گیری از خطر برخورد خودرو با شهروندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

شهرداری یاسوج نیز در برخی بلوار های پر ترافیک شهر یاسوج اقدام به نصب پل هوایی کرده است، اما یکی از پل هایی که نصب آن به باد فراموشی سپرده شده است، پل هوایی جنب دادسرای عمومی استان واقع در بلوار ابوذر شهر یاسوج است که مدت هاست قطعه های فلزی و پیش ساخته این پل در دوطرف حاشیه خیابان رها شده اند.

,

, ,

 

,

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است باوجود آن که سازه این پل هوایی ماه ها است که در دو طرف بلوار ابوذر بر روی زمین رها شده اما هیچ گونه اقدامی برای نصب آن انجام نگرفته است که این امر هم باعث بروز خطر برای شهروندان شود و هم سازه به مرور فرسوده شود، که این موضوع می تواند به هدر رفت بیت المال بینجامد.

,

اکنون این سوال ذهن مخاطبان و شهروندان را به خود مشغول کرده است که آیا وقت آن نرسیده شهرداری یاسوج اقدام به نصب این پل هوایی کند قبل از اینکه جان شهروندی به خطر بیفتد؟ آیا انجام این پروزه به زمان بیشتری نیاز دارد در حالی که نصب پایه های پل نیز در دو طرف بلوار ابوذر انجام گرفت است؟

,

 

,

گویا انجام با تاخیر پروژه های شهری یک نوع بیماری مُسری است که از یک شهر به شهر دیگری سرایت می کند و مثل اینکه مسئولان عادت به انجام با تاخیر های بالا حتی در پروژه های کوچک دارند.

,

تصاویــــر تکمیـــــــلی در زیــــــر آمـــــده است:

,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه