اخبار داغ

فرماده سپاه ناحیه اردل؛

بسیج یعنی حفظ خط ولایت

بسیج یعنی حفظ خط ولایت
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل گفت: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص ترین ویژگی های بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سید محمود موسوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل در جمع مردم ولایتمدار شهر اردل ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای  هشت سال دفاع مقدس گفت: افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم و این افتخار از امام راحل به ما رسیده است و رحمت خدا به امام که با آن نگاه عمیق وملکوتی خود شجره طیبه بسیج را بوجود آورد و امروز عزت وشرافت ما بسیج است وعزت وشرافتش آنقدر بالاست که همه اقشار خود را منتسب به آن میدانند.

موسوی با بیان اینکه  بسیج کلید طلایی قدرت امت واحده و پیام وحدت برای دفاع همه جانبه امت اسلامی است افزود: بسیج اقتدار،قدرت،نجابت و صلابت مردمی در دفاع از نظام است که امروز نقطه امید تمامی دوستداران و مدافعان مسلمانان و مستضعفان جهان  می باشد.
 
وی افزود: اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص ترین ویژگی های بسیج است.

موسوی بیان کرد:امروز اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم مدیون تفکر بسیجی است که در راس ان تفکر اندیشه امام و رهبری می باشد و انشالله تا این تفکر پا برجاست  انقلاب اسلامی ایران همیشه سربلند و پیروز خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل با اشاره به اغتشاشات اخیر برخی اشرارگر گفت:اشرار گر به دنبال مطالبه مردم نیستند و نبودند و تنها هدف دشمنان را دنبال می کنند که به لطف خدا با درایت رهبر انقلاب و بصیرت ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر کمر دشمنان شکسته شد و نقشه های آنها نقش بر آب شد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه