اخبار داغ

نه محکم «شعیه و سنی به آشو‌بگران»/ خروش کردستانی ها در دفاع از حریم امنیت و اقتدار

نه محکم «شعیه و سنی به آشو‌بگران»/ خروش کردستانی ها در دفاع از حریم امنیت و اقتدار
صبح امروز مردم شیعه و سنی پایتخت وحدت ایران اسلامی هم نوا با سایر استان ها برای لبیک به ندای رهبر انقلاب به پا خواسته و اقدام به برپایی راهپیمایی بزرگ دفاع از امنیت و اقتدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در حالی‌که هوای دومین روز از آخرین ماه پاییز در سنندج سرد است، اما مردم انقلابی و شهیدپرور کردستان با بصیرتی مثال‌زدنی از ساعات اولیه صبح امروز به میدان آمدند تا بگویند سخن ولی فقیه برایشان حجت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

, ,

پیر و جوان و کودک، روحانی و دانشجو، دانش آموز و راننده، کاسب و کارمند، زن و مرد همه از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی به میدان آزادی سنندج و میدان های اصلی در شهرستان های استان آمده اند تا به شهدا بگویند راهشان از اغتشاشگر و منافق جداست.

,

مردم در این تجمعات، ضمن اعلام مطالبات به حق خود، حرکات وحشیانه اعتشاشگران و فتنه‌گری اشرار در به هم زدن امنیت کشور و ضربه زدن به اماکن عمومی را محکوم کردند. 

,

, ,

در طول مسیر پیرزنان و پیرمردانی را می‌بینی که گام‌هایشان لرزان است و اگر یاری عصا نباشد، شاید هر لحظه پیکر نحیفشان نقش بر زمین شود، اما آمده اند تا نقشه منافقان و دشمنان این آب و خاک را نقش بر آب کنند، تا با آخرین رمق‌های باقی‌مانده در جسم رنجور خود، از فرزند برومند ۴۰ ساله شان یعنی انقلاب اسلامی که نتیجه شور و شعور روزهای جوانیشان است، در مقابل منافق و آشوبگر دفاع کنند.

,

جمعیت هر لحظه بیشتر می شود، تصاویری از مقام معظم رهبری، پرچم ایران و پلاکاردهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با مضامین انتقاد به گرانی بنزین و کالاها تمام آن چیزی است که این مردم امروز در این میدان در دست دارند تا به مسوولان بگویند مسوولانه تر از پیش به میدان بیایند، تا به آشوبگران و فتنه گران بگویند حق ندارند از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کنند و با ماسک مطالبه گری، آشوب کنند.

,

امروز بیت‌الغزل شعارهای این مردم، لبیک یا خامنه ای است؛ مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، مرگ بر آشوبگر، ما همه سرباز توییم خامنه ای هم بخش دیگری از شعارهای آمیخته با شعور انقلابی این مردم برای ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت است.

,

, ,

زمانی که رهبری اعلام کردند من از این تصمیم حمایت می کنم، قلبم آرام گرفت

, زمانی که رهبری اعلام کردند من از این تصمیم حمایت می کنم، قلبم آرام گرفت,

یکی از شهروندان سنندجی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: با وجود اینکه از قشر متوسط جامعه هستم وقتی خبر گرانی بنزین را شنیدم خیلی ناراحت شدم، زیرا این شوک فشار زیادی برای مردم به همراه داشت، اما زمانی که رهبری اعلام کردند من از این تصمیم حمایت می کنم، قلبم آرام گرفت.

, کردتودی,

وی در رابطه اغتشاش های چند روز اخیر بیان کرد: کاملا مشخص بود این حرکت‌های آشوبگرانه کار مردم نبود و دشمنان بخاطر اینکه وجهه مردم را خراب کنند، دست به این اقدامات زدند در حالی که حفظ و امنیت کشور برای مردم در اولویت است.

,

, ,

مسیر مطالبه گر از آشوبگر منافق جداست

, مسیر مطالبه گر از آشوبگر منافق جداست,

یکی دیگر از راهپیمایان که رضا داوودی نام دارد در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: مردم امروز با راهپیمایی باشکوه و خردمندانه خود سیلی محکمی به دشمن زدند و به تمام دنیا ثابت کردند هر چقدر تحریم ها و گرانی ها را زیاد کنند مردم شریف ایران ایستادگی و مقاومت و تا پای جان از رهبر فرزانه انقلاب حمایت می کنند.

,

یکی دیگر از شهروندان حاضر در راهپیمایی نیز به خبرنگار ما گفت: این راهپیمایی خیلی به جا است و دشمنان بدانند هیچگاه و در هیچ زمانی نمی توانند این مردم را از انقلاب جدا کنند؛ مسیر مطالبه گر از آشوبگر منافق جداست.

,

, ,

وی ادامه داد: حضور ما در این راهپیمایی محکوم کردن اغتشاش و فتنه‌گری و لبیک به رهبر انقلاب است اما همین‌جا هم به مسئولان ضعیف و کسانی که تنها به فکر منافع شخصی خود هستند، اعلام می‌کنیم که همین مردم انقلابی روزی سراغ شما هم خواهند آمد و حقوق خود را مطالبه می‌کنند.

,

داوودی خاطر نشان کرد: ما اعتقادداریم که مدیریت کشور باید دست مدیران انقلابی باشد؛ کسانی که نگاهشان به رونق تولید داخلی است نه اینکه دست روی دست بگذارند که اروپا یا آمریکا برای ما چه خواهد کرد.

,

, ,

بین این مردم که راه بروی، سردی دوم آذر را فراموش می‌کنی، در بین حرارت و طراوت این مردم با شور و شعور وقتی به انتهای مسیر می‌رسی احساس میکنی شهدا به همراه فرشتگان به استقبالت می‌آیند؛ لبخند رضایت شهدا و خدای شهدا حال دلت را خوب می‌کند.

,

گفتنی است؛ مرزداران بانه‌ای نیز روز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی پرشور و گسترده خودجوش، اعلام کردند اعتراض حق طبیعی هر جامعه ای است ولی براساس و در چارچوب  قانون، ولی قانون شکنی و بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسیب زدن به اموال عمومی با خواسته مردم در تضاد است و تایید نمی‌شود.

,

این راهپیمایی مردمی با حضور اقشار مختلف از جمله ماموستایان دینی،  بازاریان، اصناف، کارگران، دانش آموزان و دانشجویان زن و مرد از مسجد جامعه تا پل ۱۵ خرداد این شهر برگزار شد و راهپیمایان با شعارهای ما ذولفقار حیدریم - فداییان رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر اغتشاشگر، نفرت انزجار خود را از برهم زنندگان نظام و امنیت جامعه اعلام و بار دیگر دشمنان جهموری اسلامی را مایوس و ناامید کردند.

,

, ,

بدخواهان به دنبال برهم زدن امنیت و آسایش کنونی مردم هستند

, بدخواهان به دنبال برهم زدن امنیت و آسایش کنونی مردم هستند,

ماموستا سید معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج و سخنران این راهپیمایی اظهار کرد: مردم استان کردستان در هر جایی که آشوبگران بخواهند اغتشاشاشاتی را ایجاد کنند به دفاع از حریم امنیت و اقتدار کشور وارد میدان می شوند درست است که مطالبات اقتصادی مردم به حق است اما اجازه نخواهیم داد که دشمنان و اغتشاشگران با ضربه زدن به امنیت استان و خدشه وارد کردن به بیت المال آشوب برپا کنند.

,

وی  ضمن محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اظهار داشت: مردم با بصیرت و هوشیار آگاه کردستان امروز هم نوا با سایر استان ها به صورت خود جوش و مردمی اقدامات آشوبگرانه اشرار و ضدانقلاب را محکوم کردند که جای بسی خوشحالی دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مردم در این اغتشاشات اخیر صف خود را از اشرار و اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند، افزود: انسان در هر واقعه‌ای باید عاقلانه و از روی تفکر تصمیم بگیرد چراکه آشوب و اعتراضات خشونت‌آمیز غیرمنطقی و جایز نیست.

,

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه نباید در این برهه حساس دشمنان را خوشحال کنیم، تصریح کرد: باید همه با هم مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم چراکه بدخواهان به دنبال برهم زدن امنیت و آسایش کنونی مردم هستند.

,

وی افزود: مشورت، بیان دیدگاه‌ها و ارائه راهکار به هر کسی اجازه داده می‌شود، اما باید منطقی و عاقلانه باشد نه اینکه عده‌ای جیره‌خوار اماکن، اموال عمومی و مال مردم را در آتش بسوزانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه