اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مردم حق اعتراض در خصوص مدیریت مسئولان را دارند/ صف مردم از آشوبگران جداست

مردم حق اعتراض در خصوص مدیریت مسئولان را دارند/ صف مردم از آشوبگران جداست
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با تاکید بر اینکه مردم حق اعتراض در خصوص مدیریت مسئولان را دارند، گفت: صف مردم از آشوبگران جداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سید مهدی قریشی صبح‌ امروز در راهپیمایی ضد آشوب‌گری مردم ارومیه، با اشاره به اینکه اقتدار نظام و اسلام دارای دو محور اساسی است، گفت: محور اصلی این‌ موارد عنایت پروردگار و مردمی انقلابی است چراکه با رهبریت مقام معظم رهبری ابتدا از سوی پروردگار و در مرحله دوم مردم پشت مقام معظم رهبری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، با اشاره به حضور انقلابی مردم ایران در میدان، تاکید کرد: در جریان فتنه اخیر نیز مقام معظم رهبری بر این ‌مساله که دشمنان ملت سعی در ایجاد فتنه دارند تاکید و پیش بینی کرده بودند،  با این‌حال مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند چراکه افزایش قیمت بنزین در روزهای اخیر تصمیمی عجولانه و بدون تدبیر و اندیشه بود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به منویات امام علی(ع) در نهج‌البلاغه، عنوان کرد: هیچ‌کس فقیر نبوده مگر اینکه افراد غنی در مملکت افزایش یابد، در این راستا دولت باید در توزیع ثروت ملی تدبیر کرده و رفاه و آسایش را برای تمام مردم به ارمغان آورد، این‌ مسئله تنها مختص قشر خاصی نباشد.

,

وی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به انتقادات و اعتراضات مردم جوابگو باشند اما برخی از این مسائل با آسیب‌رسانی به اموال عمومی در صدد سوءاستفاده برآمده و تمام ملت ایران این مسئله را محکم کرده‌اند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، با تاکید بر اینکه صف مردم و آشوبگران جداست، عنوان کرد: حق اعتراض مختص مردم است و می‌توان از مدیریت مسئولان اعتراض و انتقاد کرد اما برخی منافقان در صدد سوءاستفاده از این مساله برآمده و باید در برابر منافقان و آشوبگران مقابله کرد.

,

وی، در ادامه با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری و سوءاستفاده از نام اسلام در راستای اهداف شوم خود، بیان داشت: ملت انقلابی با اطاعت از مقام معظم رهبری که فردی مدیر و مدبر بوده می‌تواند پیروزی را نصیب خود کند چراکه تمامی بیانات وی با تدبیر و در راستای خیرخواهی مملکت است و باعث از بین رفتن نقشه‌های شوم دشمن می‌شود.

,

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: پیروزی با ملت سرافراز ایران بوده و در جبهه اقتصادی نیز با حفظ وحدت پیروز شده و در تمامی زمنیه پرچم توحید برافراشته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه