اخبار داغ

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

حضور مردم در صحنه تیر خلاصی به دشمن است/ مسئولان تکلیف پاسخگویی دارند

حضور مردم در صحنه تیر خلاصی به دشمن است/ مسئولان تکلیف پاسخگویی دارند
حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: در شرایط حساس سیاسی و اجتماعی دشمن زخم خورده است و حضور و بصیرت مردم در صحنه تیر خلاصی به دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در سخنرانی راهپیمایی حمایت از اقتدارو امنیت کشور در بیرجند، اظهارکرد: این مردم هستند که با ایمان، بصیرت‌شان و پیروی خالصانه از مقام ولایت این نهضت را حفظ می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که این نظام با حضور مردم در مسیر و خط ولایت است، گفت: ما نقش مردم را در این نهضت نقش اساسی می دانیم و مردم بصیر در این فتنه ها راه خود را از فتنه گران جدا می کنند.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های مهم در هر انقلاب نقش ولایت و رهبری است که وقتی مردم با ولایت پیوند می خورند یک قدرت عظیم شکل می‌گیرد.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان این‌که در وضعیتی که پیش آمد و اعتراض مردم به وضعیت گرانی یک حق بود و پرسش‌هایی وجود داشت، گفت: مسئولان نظام باید در موقعیت های خود جواب بدهند به طوری که پاسخ‌های مهم را این روزها از مسئولان شنیدند و می شنوند.
,
 
,
وی یادآور شد: در طول تاریخ انقلاب آشوب گران و اغتشاش گران نوکر استکبار جهانی بودند همان‌هایی که در ابتدای انقلاب خواستند با نفوذ اساس نظام را زیر سوال ببرند و در ترور شخصیت ها 17 هزار شهید را از ما گرفتند.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: آنهایی که فتنه 88 رقم زدند و در سال 96 به عنوان جاسوس و نوکری استکبار در این نظام نوکری کردند امروز هم به شکل دیگری درمیدان آمدند و با بصیرت می توان این افراد را از مردم جدا کرد.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: ما مدیون شهدا هستیم و مسئولان هر اقدامی که انجام بدهند هم دردنیا و هم در اخرت باید پاسخگو باشند.
,
 
,
وی ضمن تاکید بر این‌که با ظرافت و دقت باید مدیریت کرد، گفت: باید هر فردی که درکف خیابان حرف خود را پیاده کند بدانند دشمن به دنبال توطئه است و زمانی که حرف از مقاومت می شود دشمن ناامید شده و بساط خود را جمع می کند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند به توطئه دشمنان در عراق و لبنان اشاره کرد و گفت: دشمنان در هر زمانی نقشه‌هایی دارند و این خیلی حرف است و ما همه ما تکلیف داریم با روحیه ولایی و جهادی در این راه باشیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی اظهارکرد: مدیران نظام اسلامی چه در مجلس، قوه قضائیه، نیروهای ولایی و همه نهادها مخاطب هستند همه ما در این نظام تکلیف و نظارت دارند.
,
 
,
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی باید به دنبال تمدن اسلامی زمینه سازی شود، خاطرنشان کرد: آنهایی که امانت در اختیار دارند تنها توجه به منویات نائب امام زمان (عج) است که ما را نجات خواهد داد.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: رسالت ما رسالت بزرگی است و در زمان غیبت امام عصر فرصتی برای ما فراهم شده آنهایی که در بیرون مرزها هستند و روحیه بسیجی دارند امیدشان به نظام ما است.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی یادآورشد: مخاطب پیام مقام ولایت مسئولان نظام هستند و فرصت دادن به جوانان مسئله مهمی است و چطور می‌توان با تکیه به غرب و دشمنان قسم خورده هرآنچه می توان به دست می آوردند.
,
 
,
وی با بیان این سوال‌که چطور می‌توان با تکیه به غرب آمریکا و نوکران مشکل نظام ما را حل کرد، گفت: با روحیه جهادی و ایمان راسخ کلیه مشکلات حل خواهد شد.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم این انقلاب بزرگ را که وعده خداوند است به حکومت جهاین امام عصر متصل کنیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی ضمن تاکید بر این‌که همه مردم باید بصیرت آگاهی داشته باشند، افزود: باید به مردم خراسان جنوبی و دیگر استانها احسنت گفت که با آگاهی آشوب را خاموش کردند.
,
 
,
وی ضمن تاکید بر این‌که ایمان و بصیرت مردم است که سبب شد امروز در راهپیمایی حضور پیدا کنند، خاطرنشان‌کرد: نیروهای نظامی، سپاه پاسداران، ارتش و مسئولان امنیتی به زیبایی، اتحاد و انسجام در زمان خود به خوبی وارد شدند و به خوبی مهار کردند.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: دشمن دارد تلاش می کند از ناآگاهی‌ها و بی تفاوتی ما به نفع خود استفاده کند و به دنبال یارگیری است و نباید بگذاریم هیجانات جوانی آنها را به این فتنه ها بکشاند.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی یادآورشد: هر چه به ظهور نزدیک می شویم فتنه‌ها بیشتر می‌شوند و خوشبختانه مردم ایمان و بصیرت دارند و از فتنها دوری می کنند.
,
 
,
وی ضمن تشکر از مسئولان ومردم که با هر تفکری اصل نظام را باور دارند و به میدان می آیند و این توطئه ها را خنثی می کنند، گفت: آنچه می توان به عنوان آثار این حضور بیان کرد تبعیت از امام زمان و ولایت مداری با امام خامنه ای است.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به این‌که تبعیت از امامت و ولایت مردم را میدان آورده است، گفت: ولایت خط قرمز ما است و به فرموده رهبر معظم انقلاب "از مصیبت های کشور ناامنی است و دشمن به همین جهات به دنبال است از مردم برای ناامنی استفاده کند؛ هر کس در برابر نظام بخواهد از آنچه دستاوردهای نظام است ناامنی را فراهم کند شرارت است و این اغتشاش و ناامنی را در جامعه ایجاد می کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: در شرایط حساس سیاسی و اجتماعی دشمن زخم خورده است و حضور و بصیرت مردم در صحنه تیر خلاصی به دشمن است.
,
 
,
وی یادآورشد: با همه آسیب ها و مشکلات این حادثه به نفع نظام و انقلاب بود تا نتایج آن برای اتحاد و انسجام بیشتر باشد.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: هرچه به دوران ظهور نزدیکتر می‌شویم نقش رهبری را بهتر حس می‌کنیم اگر جهان منتظر منجی است این تشنگی حضور امام زمان (عج) را باید جامعه حس کند و در این حادثه نشان داد نقش ولایت چقدر در جامعه تاثیر دارد و مردم را به صحنه می آورد.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی یادآورشد: دشمنان در داخل سیلی خورده اند و پیوند با امامت و ولایت در این صحنه و انقلاب برای آنهایی که مومن و بصیر هستند فراهم شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه