اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد:

جریمه ۷۹۳ میلیونی محتکر لاستیک در اردبیل

جریمه ۷۹۳ میلیونی محتکر لاستیک در اردبیل
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: محتکر لاستیک خودرو در اردبیل به پرداخت ۷۹۳ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، علی رحیمی آذر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر نگهداری لاستیک به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه با توجه به ضرورت عرضه این اقلام از سوی سازمان های متولی و ذیصلاح در سطح جامعه، متهم لاستیک های فوق را اعلام موجودی نکرده و مدارک کافی بر عدم احتکار نداشت، افزود: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی و بررسی دقیق مدارک و شواهد و تخلف این متهم محرز شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: متهم به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت مبلغ ۲۶۴ میلیون ریال از بابت بهای مال از دست رفته و مبلغ ۵۲۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و در مجموع به مبلغ ۷۹۳ میلیون ریال محکوم شد.

,

رحیمی آذر با بیان اینکه به منظور اثر بخشی هر چه بیشتر پرونده‌های مربوط به جرائم اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و احتکار با سرعت و دقت رسیدگی می شود،تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

,

  وی در ادامه افزود: از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک به احتکار، گرانفروشی و کم فروشی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه