اخبار داغ

آیت الله علوی گرگانی:

ارزش فعالیت رسانه‌ها کمتر از مبلغان نیست/رسانه ها روش حضرت ابوذر را در پیش بگیرند

ارزش فعالیت رسانه‌ها کمتر از مبلغان نیست/رسانه ها روش حضرت ابوذر را در پیش بگیرند
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه رسانه ها باید در انتشار و انعکاس اخبار صداقت در گفتار و نوشتار را مورد توجه قرار دهند، گفت: رسانه‌ها روش حضرت ابوذر را در پیش بگیرند چرا که ارزش فعالیت رسانه‌ها کمتر از مبلغان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم به اهمیت جایگاه بسیج و رسانه اشاره کرد واظهار داشت: باید فعالان این عرصه به جایگاه مهم خود واقف باشند.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش و فراگیری که امروز رسانه ها در دنیا دارند باید افراد فعال در این عرصه باید مقام و موقعیت خود را بشناسند .

این مرجع تقلید با اشاره به تاکید امام خمینی(ره) بر اهمیت جایگاه و نقش رسانه، بیان داشت: رسانه ها باید در انتشار و انعکاس اخبار صداقت در گفتار و نوشتار را مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید رسانه‌ها در انعکاس رویدادها واقع نگاری کرده و از گزینشی عمل کردن پرهیز کنند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه یکی از حقوقی که خداوند از آن نمی گذرد خیانت به جامعه است افزود: رسانه‌ها باید در انعکاس بیانات بزرگان و علما نهایت دقت را داشته و سخنان ایشان را بدون کم و کاست به مخاطبان عرضه کنند.

وی ابراز داشت: آزادی رسانه‌ها به نفع جامعه است اما باید این آزادی با حفظ تعهدات اخلاقی و حرفه ای همراه باشد تا شاهد اثرات مثبت آن در جامعه باشیم.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به جشنواره ابوذر خاطرنشان کرد: نامگذاری جشنواره ای به نام حضرت ابوذر که دومین شاگرد مکتب پیامبر گرامی اسلام به شمار می‌رود اقدامی ارزنده است و امیدواریم که رسانه‌ها نیز روش ایشان را در پیش بگیرند چرا که ارزش فعالیت رسانه‌ها کمتر از مبلغان نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه