اخبار داغ

معجزه حضور/

ایجاد اغتشاش و ناامنی اعتراضات به حق مردم را به حاشیه می‌برد/ در برابر هرگونه دشمنی باید مقاومت کرد

ایجاد اغتشاش و ناامنی اعتراضات به حق مردم را به حاشیه می‌برد/ در برابر هرگونه دشمنی باید مقاومت کرد
مردم شهر بیرجند امروز با حضور خود در صحنه به دشمنان کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که در برابر هر گونه دشمنی مقاومت کرده و خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، صبح امروز مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار خراسان‌جنوبی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور به صحنه آمده و باری دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندن نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  صبح امروز مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار خراسان‌جنوبی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور به صحنه آمده و باری دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندن نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.,

یکی از شهروندان بیرجندی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مطالبات مردم از مسئولان درست و به‌حق است.

, خاورستان،, خاورستان،,

وی با بیان اینکه نباید بیان مطالبات مردم با آشوب همراه باشد، افزود: اینکه به بهانه بیان مطالبات، آشوب به پا کرده و اموال بیت‌المال را از بین ببرند و به کشور ضربه وارد شود کار درستی نیست.

,

این شهروند بیرجندی بیان کرد: اینکه مردم از دولت و مسئولان مطالبه داشته باشند، حق مردم است و دولت نیز باید در این شرایط سخت اقتصادی به گونه‌ای تدبیر کند که فشار اقتصادی از جامعه کم شده و مردم اذیت نشوند.

,

وی تاکید کرد: باید مسئولان برای بهترشدن شرایط اقتصادی تلاش کنند و لازم است مسئولان و مردم همگی به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

,

, ,

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی به خبرنگار ما گفت: آشوب به پا کردن در کشور به بهانه بیان اعتراض به ضرر جامعه است.

,

وی افزود: آمریکا در هر شرایطی به کار خود ادامه می‌دهد و فقط باید در برابر آمریکا مقاومت کرد.

,

 

,

, ,

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: آشوب و ناامنی برای کشور خوب نیست.

, خاورستان, خاورستان,

وی عنوان کرد: آشوب‌ها علاوه بر ضربه زدن به جامعه باعث ازبین رفتن اقتدار کشور شده  و اینها همه به ضرر کشور است.

,

این شهروند بیرجندی گفت: آشوب، اعتراضات به حق مردم را به حاشیه می‌برد.

,

وی بیان کرد: اگر طرح‌هایی که مسئولان در کشور ارائه می‌دهند به نفع نظام جمهوری اسلامی و مردم نباشد منجر به اعتراض مردم شده که به حق است اما ایجاد اغتشاش و خراب‌کاری در کشور درست نبوده و دشمن را خوشحال می‌کند.

,

این شهروند بیرجندی بیان کرد: مسئولان و دولت‌مردان باید به گونه‌ای عمل کنند که زمینه ایجاد اغتشاش در کشور فراهم نشود.

,

وی تصریح کرد: اگر قیمت سوخت در کشور مدیریت می‌شد شاهد وقوع هیچ مشکلی در کشور نبودیم.

,

 

,

, ,
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در سخنرانی راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند، اظهارکرد: این مردم هستند که با ایمان، بصیرت‌شان و پیروی خالصانه از مقام ولایت این نهضت را حفظ می‌کنند.
,
 
,
وی با بیان این‌که این نظام با حضور مردم در مسیر و خط ولایت است، گفت: ما نقش مردم را در این نهضت نقش اساسی می‌دانیم و مردم بصیر در این فتنه ها راه خود را از فتنه گران جدا می‌کنند.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های مهم در هر انقلاب نقش ولایت و رهبری است که وقتی مردم با ولایت پیوند می‌خورند یک قدرت عظیم شکل می‌گیرد.
,
 
,
وی یادآورشد: در طول تاریخ انقلاب آشوب گران و اغتشاش گران نوکر استکبار جهانی بودند همان‌هایی که در ابتدای انقلاب خواستند با نفوذ اساس نظام را زیر سوال ببرند و در ترور شخصیت‌ها 17 هزار شهید را از ما گرفتند.
,
 
,
قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: آنهایی که فتنه 88 را رقم زدند و در سال 96 به عنوان جاسوس و نوکری استکبار در این نظام نوکری کردند امروز نیز به شکل دیگری درمیدان آمدند که با بصیرت می‌توان این افراد را از مردم جدا کرد.
,
, ,
 
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: ما مدیون شهدا هستیم و مسئولان هر اقدامی که انجام بدهند دردنیا و در آخرت باید پاسخگو باشند.
,
 
,
وی ضمن تاکید بر این‌که با ظرافت و دقت باید مدیریت کرد، گفت: باید هر فردی که درکف خیابان حرف خود را پیاده کند بدانند دشمن به دنبال توطئه است و زمانی که حرف از مقاومت می‌شود دشمن ناامید شده و بساط خود را جمع می‌کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: در شرایط حساس سیاسی و اجتماعی دشمن زخم خورده است و حضور و بصیرت مردم در صحنه تیر خلاصی به دشمن است.
,
 
,
وی یادآورشد: با همه آسیب ها و مشکلات این حادثه به نفع نظام و انقلاب بود تا نتایج آن برای اتحاد و انسجام بیشتر باشد.
,
 
,
حجت‌الاسلام نوفرستی یادآورشد: دشمنان در داخل سیلی خورده‌اند و پیوند با امامت و ولایت در این صحنه و انقلاب برای آنهایی که مومن و بصیر هستند فراهم شد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه