اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

رسانه غربی: حلقه درونی نتانیاهو کلید اصلی فساد و جنایت

رسانه غربی: حلقه درونی نتانیاهو کلید اصلی فساد و جنایت
رژیم صهیونیستی این روزها نه تنها در موضوع تشکیل کابینه و دولت جدید زمین‌گیر شده است بلکه بوی فساد و جنایت گوشه کنار سرزمین‌های اشغالی را پر کرده است و همه سیاسیون این رژیم را علیه شخص نتانیاهو متحد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت این روزهای اراضی اشغالی به گونه‌ای است که حتی رسانه‌های غربی حامی صهیونیست‌ها نیز از اخبار آن غاقل نشدند، چرا که مرگ سیاسی بنیامین نتانیاهو فرا رسیده است و بهترین فرصت برای رسانه‌های غربی است که تمامی مشکلات، ناتوانی‌ها و  فساد داخلی این رژیم را متوجه این چهره مرده سیاسی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خبرگزاری انگلیسی رویترز صبح امروز اینچنین تیتر زد که، سیاسیون اسرائیل یکصدا می‌گویند که حلقه درونی افراد نتانیاهو کلید اصلی فساد و جنایت در اسرائیل هستند.

,

برخی از اتهاماتی که علیه نتانیاهو صادر شده اند عبارتند از: جاسوسی علیه چهره‌های سیاسی صهیونیست، ایجاد رانت در سیستم مطبوعاتی و رسانه‌ای و سوءاستفاده شخصی از این وضعیت، دریافت هدایای نفیس و رشوه‌های کلان و همچنین خیانت به دیگر دستگاه‌ها و سیاسیونی که به او اعتماد کرده بودند.

,

پنجشنبه هفته گذشته دادگاه رژیم صهیونیستی اتهامات نتانیاهو را در زمان حضور وی در این دادگاه را قرائت کرد و از وی خواست تا از سمت خود کناره‌گیری کند.

,

بنابر گزارش رویترز دادگاه رژیم صهیونیستی اتهامات وارده علیه نتانیاهو را تایید کرد و مدارکی پیرامون سو‌ءاستفاده نتانیاهو از قدرت و پرداخت رشوه به رسانه‌ها و مطبوعات برای پوشش اخبار مثبت پیرامون فعالیت‌های سیاسی نتانیاهو منتشر کرد.

,

نتانیاهو این اتهامات را نپذیرفته است و گفته است که یک کودتا علیه نخست وزیری شکل گرفته است.

,

اما آنچه در این میان به وضوح به چشم میخورد رژیم جعلی صهیونیستی تلاش می‌کند تا نقاط ضعف، فساد و جنایاتی که سرتاسر این رژیم را پر کرده است را متوجه شخص نتانیاهو کند و این بدان معنا است که تاریخ مصرف سیاسی نتانیاهو فرا رسیده است.

,

حزب آبی‌وسفید به رهبری «بنی گانتز» - که رقیب انتخاباتی نتانیاهو و مامور تشکیل کابینه بود - از شخص او و «آویخای مندلبیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی خواست تا نتانیاهو از تمام پست‌های وزارت که در اختیار دارد، هرچه سریعتر استعفا دهد.

,

مندلبیت شامگاه پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو رسما به تقلب، دریافت رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم شده است. نتانیاهو ۳۰ روز فرصت دارد تا به صدور درخواست سلب مصونیت، اعتراض کند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه