اخبار داغ

مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی:

گسترش شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه اشتغال جوانان دارد

گسترش شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه اشتغال جوانان دارد
مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه در عصر فناوری و اطلاعات قرار داریم، گفت: با گسترش شرکت های دانش بنیان می توان تولید ثروت را رقم زد و در جهت توسعه و گسترش اشتغال جوانان گام های مثبتی برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عین الله حاتمی، مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار کرد: امروزه با استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان، مبتکران و مخترعان گام های بزرگی را در جهت پیشرفت می توان برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی با بیان اینکه بسیج علمی و فناوری ظرفیت ها را پای کار آورده است، گفت: گام برداشتن در جهت توسعه صنایع کوچک، بازدهی بیشتری را به ارمغان خواهد داشت.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوالائمه (ع) استان در امور اقشار با اشاره به اینکه دنیای امروز، عصر فناوری و اطلاعات و ارتباطات است، افزود: با گسترش شرکت های دانش بنیان می توان تولید ثروت را رقم زد و در جهت توسعه و گسترش اشتغال جوانان گام های مثبتی برداشت.

,

این مقام مسئول ظرفیت های موجود را غنی برشمرد و خاطر نشان کرد: راه جلوگیری از هدر رفت منابع و زمان،  توجه به علم و دانش است چراکه با توسعه دانش می توان ظرفیت ها را نیز به کار گیری کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه