اخبار داغ

افزایش تعداد مسافران اتوبوس با تغییر قیمت بنزین

افزایش تعداد مسافران اتوبوس با تغییر قیمت بنزین
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد مسافران اتوبوس با تغییر قیمت بنزین گفت: 3 هزار اتوبوس پایتخت فرسوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران درباره تأثیر افزایش نرخ بنزین بر تعداد مسافران اتوبوس‌های پایتخت گفت: برای اینکه آمار دقیقی در این زمینه حاصل شود حدود یک ماه زمان می‌برد ولی مشاهدات عینی نشان می‌دهد که آمار مسافران در همه خطوط به ویژه خط یک و 7 افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: خط یک مسیر آزادی ـ تهرانپارس  و خط 7 مسیر راه‌آهن ـ تجریش است که حدود 200 اتوبوس در خط یک و بیش از 220 اتوبوس در خط 7 تا کنون جابه‌جایی مسافران را انجام داده‌اند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود 6 هزار اتوبوس در پایتخت وجود دارد، تلاش کرده‌ایم با نوسازی و اورهال کردن بخشی از اتوبوس‌های فرسوده افزایش خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشیم ولی لازم است که دولت تمهیدات بیشتری در این زمینه و ارائه اتوبوس‌های نو اختصاص دهد.
,
 
,
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه میانگین عمر اتوبوس‌های پایتخت 11 سال است،‌گفت: حدود 3 هزار اتوبوس پایتخت فرسوده است و باید چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشید.
,
 
,
سنندجی گفت: البته در جلسه‌ای با سازمان شهرداری‌ها  دستورالعملی تهیه شد که بر اساس مصوبات شورای اقتصاد، دولت پیگیری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از محل مابه‌التفاوت قیمت سوخت انجام  دهد.
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه