اخبار داغ

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی:

باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی پیوستند/ تجلیل از مسن‌ترین مرشد کشور در طبس

باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی پیوستند/ تجلیل از مسن‌ترین مرشد کشور در طبس
قمری گفت: با دعوت رسمی فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قمری رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از دعوت رسمی فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی جهت پیوستن باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی قمری رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،,  , از دعوت رسمی فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی جهت پیوستن باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی خبر داد.,
وی با بیان اینکه اردوی بسترسازی و استعدادیابی تیم ملی نوجوانان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشورمان از 27 آبان‌ماه جاری تا اول آذرماه به میزبانی خراسان‌شمالی در شهر بجنورد برگزار شد، افزود: آقایان پوریا ایزدی، امیرحسین خدادادی و علیرضا رضایی به‌عنوان نماینده استان در رده سنی نوجوانان اردوی بسترسازی و استعدادیابی تیم ملی حضور داشتند.
,
 
,
رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی در سه مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان هستند.
,
 
,
قمری با اشاره به اینکه اردوی نونهالان برگزارشده، عنوان کرد: ورزشکاران نوجوان و جوان فردا شب به مسابقات اعزام شده و اردوی این دو مقطع از پنجم تا نهم آذر برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اردوی نوجوانان در شاهرود و جوانان در زاهدان برگزار می‌شود.
,
 
,
کسب 4 مدال نقره و برنز
 
, کسب 4 مدال نقره و برنز, کسب 4 مدال نقره و برنز,
,
وی همچنین از حضور ورزشکاران استان در مسابقات 12 گانه که در استان سیستان و بلوچستان برگزارشد خبر داد و گفت: چهار نماینده در مقاطع سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از خراسان‌جنوبی در این مسابقات کشوری حضور داشتند.
,
 
,
رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از چهار نماینده اعزامی استان به مسابقات کشوری دو نماینده به مدال نقره و دو نماینده دیگر به مدال برنز دست پیدا کردند.
,
 
,
قمری بیان کرد: آقایان سهیل یوسف‌پور و علی‌اصغر اکبری به مدال برنز دست یافتند و به آقایان مصطفی دلاکه و امیرحسین کیوان‌زاده مدال نقره اهدا شد.
,
 
,
تجلیل از مسن‌ترین مرشد کشور در طبس
 
, تجلیل از مسن‌ترین مرشد کشور در طبس, تجلیل از مسن‌ترین مرشد کشور در طبس,
,
وی از تجلیل مسن‌ترین مرشد کشور در طبس خبر داد و افزود: در خراسان‌جنوبی بیش از 120 مرشد در مقاطع سنی مختلف داریم.
,
 
,
رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تجلیل از مرشد طلوعی که به عنوان پیشکسوت‌ترین مرشد کشور معرفی شد در اولین روز هفته بسیج و با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری در طبس برگزار شد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه