اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در بروجرد/ بسیجیان با کمترین امکانات، بیشترین خدمت را به مردم می کنند

فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در بروجرد/ بسیجیان با کمترین امکانات، بیشترین خدمت را به مردم می کنند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به فعالیت 150 گروه جهادی در بروجردگفت: بسیجیان با کمترین امکانات، بیشترین خدمت را به مردم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در دیدار بسیجیان با امام جمعه که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: مهمترین ویژگی حاکم بر بسیج، اخلاص در عمل است و همین اخلاص سبب شده تا بسیجیان در همه عرصه ها و شرایط با کمترین امکانات، بیشترین خدمت را به مردم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی با اشاره به این که بسیج تاکنون افتخارات بزرگی را در این کشور آفریده است افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، بسیج پیروزی های بزرگی را رقم زده که نمونه آن در دوره هشت سال جنگ تحمیلی است که بسیجیان در کنار نیروهای مسلح توانستند دشمن را شکست دهند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مردمی بودن را از دیگر ویژگی های بسیج برشمرد و عنوان کرد: بسیج از مردم است و مردمی بودن آن سبب شده تا همیشه در صحنه حضور داشته باشند و بی منت به مردم خدمت کند که در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله با همه توان به حادثه دیدگان کمک و خدمت می کنند و رهبری در این راستا می فرمایند که هر کسی که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد، بسیجی است.

,

وی بیان کرد: تفکر بسیجی در همه جا حاکم و به یک الگو برای بسیاری از دستگاه ها تبدیل شده است و در هر جایی که نیاز بوده بسیج وارد صحنه شده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

,

سرهنگ سوری محرومیت زدایی را یکی از برنامه های بسیج برشمرد و گفت: در شهرستان بروجرد ۱۵۰ گروه جهادی سازمان دهی شده اند تا در راستای محرومیت زدایی بتوانند خدمت کنند که ساخت منزل محرومان، مدرسه، مسجد، کانال آبر بر کشاورزی، آبرسانی به روستاها از مهمترین اقدامات جهادگران در این شهر است.

,

وی تصریح کرد: ساخت و بازسازی ۲۰۰ منزل محرومین، اهدای ۲۰۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند، ساخت ۲ مدرسه در روستاهای خشتیانک و امیر آباد از برنامه های جهادگران بوده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های بسیج، گشت های محله ور است که در ۱۰۰ پایگاه این گشت ها فعال بوده و طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ سارق را در محلات دستگیر به نیروی انتظامی تحویل داده اند.

,

وی اظهارداشت: حمایت از نخبگان از برنامه های بسیج و سپاه است که در بروجرد ۲ پایگاه علمی و یک مرکز رشد وجود دارد که این مرکز رشد جزء مراکز رشد موفق است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه