اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان:

اسامی مخالفان حمایت از سرمایه‌گذاری در همدان را می‌گویم/مستندات را به موقع منتشر می‌کنم

اسامی مخالفان حمایت از سرمایه‌گذاری در همدان را می‌گویم/مستندات را به موقع منتشر می‌کنم
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در صحن علنی شورا گفت: روزی تریبون دست من می‌افتد و اسامی مخالفان حمایت از سرمایه‌گذاری از مدیرکل مخالف تا شخص شخیص مدیریت ارشد را در این خصوص می‌گویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر صبح امروز با موضوع بررسی ۱۰ نامه و حضور معاون امور زیربنایی شهرداری و مدیرعامل سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری دنبال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

کامران گردان رئیس شورای شهر همدان در این جلسه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج طی ۴۰ سال گذشته در تمام مقاطع به ویژه در بحران‌ها حضور داشته و وحدت و انسجام ملی را حفظ کرده است.

,

در ادامه حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز گفت: نسبت به بحث گردشگری تعصب داریم؛ حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری حوزه‌ای نیست که مطالبه در آن نباشد و وظیفه دارم پیگیر این موارد باشم.

,

وی با تأکید بر اینکه تمام مشکلات استان از اشتغال و بیکاری است خطاب به مسئولان بیان کرد: برای رفع این مشکلات چه کار کرده‌اید؟

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: برای دوره بعدی شورا برنامه‌ای ندارم اما وظیفه دارم اتفاقات این ۴ سال را برای دغدغه‌مندان بگویم و اسامی حامیان و دغدغه‌مندان حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری را عنوان می‌کنم.

,

قراباغی: شعار «فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم» قشنگ است اما مهمتر عمل است

, قراباغی: شعار «فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم» قشنگ است اما مهمتر عمل است, قراباغی: شعار «فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم» قشنگ است اما مهمتر عمل است,

وی با بیان اینکه دغدغه داشتم که به شورا آمدم تصریح کرد: انتظار دارم برخی دوستان در نگرش خود نسبت به سرمایه‌گذاری و گردشگری تجدید نظر کنند؛ بیکار نبودم که به شورا آمدم دلم برای شهرم می‌سوزد.

,

قراباغی با بیان اینکه روزی تریبون دست من می‌افتد و اسامی مخالفان حمایت از سرمایه‌گذاری از مدیرکل مخالف تا شخص شخیص مدیریت ارشد را در این خصوص می‌گویم ادامه داد: شعارهای «فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم» و یا «پنجره واحد سرمایه‌گذاری» قشنگ است اما مهمتر عمل به آنهاست.

,

وی با تأکید بر اینکه مستنداتی در خصوص مخالفت‌ها با سرمایه‌گذاری برخی مدیران دارم خاطرنشان کرد: به موقع مستندات را آشکار منتشر می‌کنم و از هیچ فرد و جریانی نیز واهمه ندارم.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان یادآور شد: دغدغه شهر و شهروندان را دارم و شرمنده می‌شوم وقتی شهروندان و حتی افراد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس برای یک کار بی‌مقدار به من مراجعه می‌کنند.

,

وی اظهار کرد: شرمنده می‌شوم و جای تأسف است که بگویم از نبود شغل یک فوق لیسانس را برای رفتگری فرستادم، اینها را به چه کسی بگوییم؛ ما مسئول هستیم.

,

قراباغی گفت: اگر با این روند و جریان پیش برویم نه سرمایه‌گذاری و نه توسعه گردشگری را در شهر خواهیم داشت.

,

وی در ادامه با انتقاد از عدم ارجاع برخی پرونده‌ها و موارد مطرح شده در شورا به شورای حل اختلاف بیان کرد: اصلاً شورای حل اختلاف در برخی موارد ارجاعی تشکیل نمی‌شود.

,

ابراهیم مولوی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه آقای شاهرخی هر وقت بخواهد سالی یک بار شورای حل اختلاف را تشکیل می‌دهد افزود: شاید سالی یک بار یا هر چند ماه یک بار هر زمانی که دلشان بخواهد شرای حل اختلاف را تشکیل می‌دهند.

,

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز در واکنش به صحبت‌های قراباغی تصریح کرد: آقای قراباغی طوری حرف می‌زنند که انگار مابقی اعضا مخالف سرمایه‌گذاری هستند.

,

بادامی‌نجات: اگر می‌گویید فقط شما حامی سرمایه‌گذاری هستید اسم منتشر کنید

, بادامی‌نجات: اگر می‌گویید فقط شما حامی سرمایه‌گذاری هستید اسم منتشر کنید, بادامی‌نجات: اگر می‌گویید فقط شما حامی سرمایه‌گذاری هستید اسم منتشر کنید,

حمید بادامی‌نجات ادامه داد: در شورای این دوره هر چه شهرداری برای سرمایه‌گذاری آورده مصوب شده حالا یک که مصوب نشده اینگونه می‌گویید.

,

وی با اشاره به تخفیف‌ها برای سرمایه‌گذاران و تخفیف عوارض خاطرنشان کرد: جداره کدام یک از پیاده‌راه‌ها با این تخفیف‌ها درست شده است، در این دوره شورا چقدر تخفی برای سرمایه‌گذاری گذشاتیم اما اتفاقی رخ نداد و سرمایه‌گذاری هم نیامد.

,

نایب رئیس شورای شهر همدان خطاب به قراباغی یادآور شد: اگر می‌گویید فقط شما حامی سرمایه‌گذاری هستید اسم منتشر کنید اما بگویید از ابتدای این دوره چقدر تخفیف برای سرمایه‌گذاری شده و اتفاقی نیافتاده است.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان نیز در واکنش به نامه‌ای در خصوص تبدیل بافت‌های قدیمی به سفره‌خانه سنتی و… برای رونق در پیاده‌راه اکباتان اظهار کرد: وضعیت اقتصادی در این پیاده‌راه از اول برای کسبه همین بوده حالا اگر شما می‌خواهید همه را بکنید سفره‌خانه بکنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه