اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ملایر خبر داد؛

حضور 4 کارآفرین بسیجی ملایری در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج همدان

حضور 4 کارآفرین بسیجی ملایری در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج همدان
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: 4 کارآفرین بسیجی ملایری در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج در تالار قرآن همدان حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به حضور کارآفرینان بسیجی ملایر در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج در تالار قرآن همدان اظهار کرد: 4 کارآفرین بسیجی ملایری در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج از تاریخ 2 آذرماه در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در این نمایشگاه 4 کارآفرین بسیجی ملایری که در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته حضور دارند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر به تخصیص یک غرفه از این نمایشگاه به ملایر اشاره کرد و گفت: کارآفرینان بسیجی ملایر در عرصه‌های صنایع تبدیلی و گیاهان دارویی فعالیت دارند.

,

وی گفت: عسل، شیره، چیپس میوه و انواع عرقیات محصولات آماده‌شده کارآفرینان بسیجی ملایری است که در این نمایشگاه با این محصولات در آن حضور دارند.

,

سیاوشی گفت: یکی از کارآفرینان بسیجی با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی عسل طبیعی و بدون دادن هیچ خوراکی به زنبور تولید کرده و با این محصول در این نمایشگاه حضور دارد.

,

وی با اشاره به حمایت‌های بسیج سازندگی از کارآفرینان بیان کرد: کارآفرینان بسیجی حاضر در این نمایشگاه تسهیلاتی از بسیج سازندگی دریافت کرده و حمایت‌های لازم از آن‌ها انجام‌شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر افزود: دو تن از این بسیجیان نیز در کار تولیدات گیاهان دارویی کارگاه فرآوری آن را نیز افتتاح کرده و موفق به کسب نام تجاری و برند شده‌اند.

,

وی گفت: با توجه به اینکه شیره انگور یکی از محصولات اصلی شهرستان ملایر است یکی از کارآفرینان بسیجی ملایری نیز تولیدات خود را در این زمینه  در این نمایشگاه عرضه کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه