اخبار داغ

رئیس اداره صمت شهرستان‌های کهگیلویه و لنده خبرداد؛

نقره‌داغ شدن کسبه متخلف شهرستان لنده با جریمه میلیونی

نقره‌داغ شدن کسبه متخلف شهرستان لنده با جریمه میلیونی
حکیم گفت: در شش ماهه گذشته بیش از 400 مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرستان لنده صورت گرفته است که بیش از 90 نفر از صنوف متخلف به مبلغ یکصدو12میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس احمد حکیم در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری از تشدید بازرسی با هدف کنترل قیمت‌ها پس از گرانی بنزین در شهرستان های کهگیلویه،چرام وب لنده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, احمد حکیم در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری از تشدید بازرسی با هدف کنترل قیمت‌ها پس از گرانی بنزین در شهرستان های کهگیلویه،چرام وب لنده خبر داد.,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و لنده گفت: در شش ماهه گذشته بیش از 400مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرستان لنده صورت گرفته است که بیش از 90نفر از صنوف متخلف به مبلغ یکصدو12میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

,

حکیم در ادامه گفت: شهروندان می توانند شکایات و اخبار مربوط به تخلفات صنوف مختلف را از طریق سامانه 124 رسیدگی به شکایات اقتصادی در میان بگذارند تا در اسرع وقت بازرسان ضمن حضور و بررسی در صورت مشاهده تخلف صنفی واحد با وی برخورد قاطع صورت گردد.

,

وی در ادامه از قاطبه  از مردم خواست هر گونه افزایش خودسرانه قیمت و تخلفات صنفی، اقتصادی و صنعتی را با این سامانه در مان بگذارند.

,

رئیس اداره صمت شهرستان کهگیلویه و لنده گفت: بیش از 400تن برنج در انبار غله شهرستان کهگیلویه ذخیره داریم که مجوز توزیع 150تن ان با هدف تنظیم بازار در روزهای آتی وارد بازار می شود.

,

انتهای پیام/

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه