اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

دشمن در تمام توطئه‌ها و اغتشاشات شکست خورده است/مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبارگران و اشرار زدند

دشمن در تمام توطئه‌ها و اغتشاشات شکست خورده است/مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبارگران و اشرار زدند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: دشمن در تمامی توطئه‌ها و اغتشاشات شکست خورده است و در مذاکرات هسته‌ای می‌خواست قلب ایران اسلامی را هدف بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در راهپیمایی امنیت و اقتدار در ساری، اظهار کرد: مردم در راهپیمایی اقتدار و امنیت مشت محکمی بر دهان استکبارگران و اشرار زدند، استکبار جهانی هیچ‌گاه خیر مردم ایران را نمی‌خواهد.
 
وی افزود: با استکبار جهانی هیچگاه نمی‌شود وارد مذاکره شد چون عمق دشمنی آنها با مسلمانان بسیار زیاد است، در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی دشمن تمام تلاش خود را برای براندازی کشور گذاشت، تحریم کرد، اغتشاش راه انداخت، جنگ ایجاد کرد و به تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی روی آورد، راهبرد دشمن در اغتشاشات براندازی جمهوری اسلامی بوده است.

غلامی تصریح کرد: دشمن در تمامی توطئه‌ها و اغتشاشات شکست خورده است او در مذاکرات هسته‌ای می‌خواست قلب ایران اسلامی را هدف بگیرد، خوشبختانه ابرقدرت‌های جهانی رو به افول هستند، خاورمیانه و غرب آسیا قلب دنیا است و ایران توانسته قلب جهان را از تسخیر آمریکا خارج کند.
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه برجام تاکتیک دشمن بود تا برجام‌ها دوم و سوم را اجرا کند، بیان کرد: آنها می‌خواهند ایران اسلامی از گروه‌های مقاومت در منطقه حمایت نکند اما خودشان ۷ تریلیون در منطقه هزینه می‌کنند و نفت آسیا را به غارت می‌برند، دشمن با برجام می‌خواست ایران اسلامی را رو به افول بکشانند اما با درایت رهبری شکست خوردند.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در منطقه نفوذ اعتقادی و در قلب مسلمانان جهان قرار دارد، آمریکا تجربه شکست در هشت سال جنگ تحمیلی را دارد، با برجام و خارج شدن از آن می‌خواست موج نارضایتی را در کشور ایجاد کند، همه مردم باید بدانند رهبر معظم انقلاب کلیات طرح را حمایت کردند اما جزئیات آن بر عهده مسؤولان است که باید به خوبی اجرا کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: همه مردم ما باید بدانند در قضایای اخیر رهبر انقلاب از اصل و کلیات طرح حمایت کرد که قاعده و سیره رهبری این است که مسؤولان را در روزهای آشوب و فتنه حمایت کند تا بتواند کشور را اداره کند.
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین به عهده مسؤولان بوده و هست، رهبری خواستار حل مشکلات و حل فشارهای مردم از مسؤولان شد، دموکراسی ما آشپرخانه‌ای نیست که برای بیگانه غذا سرو کند، دموکراسی ما طبیبانه است که شاید به مزاج مریض خوش نیاید اما به نفع اوست، که برای ما خیر و برکت به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: پذیرفتن قطعنامه به مزاج برخی‌ها خوش نیامد ولی امروز همه راز تصمیمات را که چگونه برای ما پیروزی به ارمغان آورد، پذیرفتند، رهبری ما در حل مشکلات مردم در فشارهای اقتصادی تلاش می‌کنند تا برخی را در عرصه اقتصادی با سودجویی‌ها مردم را اذیت نکنند.
 
غلامی در ادامه گفت: از نظر کارشناسان طرح اصلاح قیمت بنزین نباید در قیمت اجناس و تورم اثرگذار باشد البته در راستای عدم افزایش محصولات مسؤولان ما باید با جدیت تلاش و هوشمندانه عمل کنند که نکند تا نقد موضوع پیش آمده به دشمنان منتقل شود، منتقدان هم باید از سوءاستفاده نفوذی‌ها و اوباش باید باخبر بوده و مواظبت کنند.

وی افزود: مسؤولان، سیاسیون، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی کشور باید از این ملت اطاعت از ولایت و گوش به فرمان بودن را یاد بگیرند چرا که در سراسر کشور سنگ تمام گذاشتند، به‌خصوص در مازندران مردم خودشان، شهیدان، بزرگان مسؤولان‌شان را رو سفید کردند.
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا یادآور شد: ملت با بصیرت و انقلابی ما حاضر نمی‌شوند از انقلاب‌شان صرف‌نظر کنند در این راه می‌مانند تا اصل انقلاب با امنیت حفظ بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان گفت: انتظار ما از مردم این است که امروز همان‌طور که با بصیرت ایستاده‌اید با همین نگاه با دشمنان داخلی هر کجا که هستند مقابله کنید و با فریاد مرگ بر فتنه‌گر بر دهان‌شان بزنید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه