اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد:

پیش بینی ۸۶۱ میلیون تومان اعتبار برای اعزام ۴۹۰۰ دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور

پیش بینی ۸۶۱ میلیون تومان اعتبار برای اعزام ۴۹۰۰ دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اعزام دانش آموزان در سال جاری 861 میلیون تومان است، یادآور شد: هزینه با احتساب مباحث مختلف خوراک، حمل و نقل و بسته های فرهنگی به مدت 6 روز اردو برای هر دانش آموز 370 هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،  ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بعد از نماز مغرب امشب در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: سهمیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان خراسان شمالی در سال جاری چهار هزار و 900 نفر پیش بینی شده است که تاکنون اعزام 894 دانش آموز دختر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،,   ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بعد از نماز مغرب امشب در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: سهمیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان خراسان شمالی در سال جاری چهار هزار و 900 نفر پیش بینی شده است که تاکنون اعزام 894 دانش آموز دختر انجام شده است.,

وی ادامه داد: اعزام دانش آموزان دختر از تاریخ 18 آبان ماه آغاز شده و تا 25 آذر ماه و دانش آموزان پسر از بهمن 98 تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی در سه فاز عمرانی، فرهنگی و اعزام قابل توجه است.

,

چمن با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اعزام دانش آموزان در سال جاری 861 میلیون تومان است، یادآور شد: هزینه با احتساب مباحث مختلف خوراک، حمل و نقل و بسته های فرهنگی به مدت 6 روز اردو برای هر دانش آموز 370 هزار تومان است.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: مسئله اصلی پیش روی این اردو ها ناوگان حمل و نقل دانش آموزان است که براساس قوانین مندرجه برای تایید وسیله نقلیه پنج دستگاه اتوبوس جوان سیر و دو دستگاه اتوبوس از سپاه باید جابجایی این تعداد دانش آموز را انجام دهد.

,

وی عنوان داشت: با برخورداری از هفت دستگاه اتوبوس در زمان های تعیین شده اعزام می توان 50 درصد از اعزام ها به اردو را انجام داد.

,

چمن با بیان اینکه بخشی از هزینه ها نیز از دانش آموزان جمع اوری می شود، گفت: اما این اردوها با کمترین اعتبارات در حال اجرا است که اگر مساعدت از طرف دستگاه های مربوطه صورت گیرد مشکلات کمتر خواهد شد.

,

وی با اشاره به پیش بینی سه میلیارد و 423 میلیون تومان اعتبار برای فازهای اردوگاه خراسان شمالی در اهواز، ادامه داد: همچنین اردوگاه خراسان شمالی مستقر در اهواز در دو فاز عمرانی که در هر فاز یک میلیارد و 220 میلیون تومان و یک میلیارد و 660 میلیون تومان و در فاز فرهنگی 543 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام./ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه