اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد

بهسازی 40 کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان

بهسازی 40 کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان
ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 40 کیلومتر از راه های روستایی این استان از مهرماه سال جاری تاکنون در قالب طرح ابرار بهسازی و بازسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: مرحله نخست طرح ابرار در استان در قالب ۱۶ پروژه راه روستایی توسط چهار تیم راه‌سازی و راهداری تفتان خاش، توحید زاهدان، رسالت سراوان و وحدت سیستان در حال اجراست.

 وی افزود: در این راستا ۲ کیلومتر راه روستایی دهنو سیدخان، 7 کیلومتر راه روستایی زرد- ترادگ و 5/1 کیلومتر راه روستایی شهرک پیمان در سیستان و بلوچستان آماده آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اتمام عملیات خاک برداری در راه های روستایی دهمرده جنوبی، فخیره و عباس خان صفرایی جمعاً به طول 5/5 کیلومتر خبر داد و افزود: بازسازی جاده های روستایی استان به منظور رونق گردشگری و افزایش اشتغال و همچنین اجرای طرح های توسعه اقتصادی در این مناطق در اولویت است.

 وی بازگشایی مسیرهای روستایی بیداستر به طول 7 کیلومتر، جشن- سرده به طول 3 کیلومتر و  سنگان - کوکنان - درودی به طول 6 کیلومتر و اتمام آسفالت راه روستایی مدحوک به طول ۲ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده طرح ابرار در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: از آنجایی که وجود راه دسترسی مناسب از شاخص های اصلی توسعه مناطق روستایی به شمار می رود، اجرای طرح ابرار، روند حمل محصولات کشاورزی و دسترسی روستائیان عزیز به امکانات مورد نیاز، را تسهیل می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه