اخبار داغ

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان:

تشکیل 720 پرونده تخلف واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی در هرمزگان

تشکیل 720 پرونده تخلف واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی در هرمزگان
پیروی منش گفت: از زمان سهمیه بندی بنزین تا کنون بازرسان سازمان بیش از دوازده هزار و 984 مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی بعمل آوردند که از این تعداد 720 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالرضا پیروی منش، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: به منظور تسریع و رسیدگی بموقع به شکایات شهروندان، حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان مجهز به موتور سیکلت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: از زمان سهمیه بندی بنزین تا کنون بازرسان سازمان بیش از دوازده هزار و 984 مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی بعمل آوردند که از این تعداد 720 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل شده است.

,

پیروی منش تصریح کرد: در این مدت شهروندان 1500 مورد از گزارشات خود را از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به ثبت رسانده اند.

,

وی از عموم مردم خواست از فروشگاه هایی که برچسب قیمت ندارند خرید نکنند و با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی شکایات خود را از طریق سامانه 124 به ثبت برسانند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به شکایات رسیدگی کنند.

,

گفتنی است پیش از این نیز رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از اعمال قانون 300 خودرو سرویس مدارس خبر داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه