اخبار داغ

لاریجانی:

قیمت برخی اجناس شرکت‌های دولتی افزایش پیدا کرده/ از ظرفیت بسیج برای نظارت‌ بر بازار استفاده شود

قیمت برخی اجناس شرکت‌های دولتی افزایش پیدا کرده/ از ظرفیت بسیج برای نظارت‌ بر بازار استفاده شود
رئیس مجلس با بیان اینکه گزارشاتی مبنی بر افزایش قیمت برخی اجناس شرکت‌های دولتی داشته‌ایم، گفت: وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار باید بر این موضوع کنترل‌های لازم را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 4 آذر) مجلس که به منظور بررسی تأثیر افزایش قیمت بنزین بر کالاها و خدمات تشکیل شده بود، گفت: توصیه‌ام به وزارت صمت، سازمان تعزیرات و ستاد تنظیم بازار آن است که با کنترل‌های لازم اجازه ندهند قیمت برخی اجناس شرکت‌های دولتی افزایش پیدا کند چرا که گزارشاتی در این زمینه به ما رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: برخی افراد قیمت اجناس و کالاهای خود را افزایش داده‌اند ضمن اینکه برخی خودروسازان هم نرخ خود را بالاتر برده و باید وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار بر این موضوع کنترل و نظارت داشته باشد و اجازه این کار را ندهد.
,
 
,
رئیس مجلس تصریح کرد: تعیین نرخ تاکسی‌ها باید هر چه سریعتر محقق شود چرا که آنها با توجه به دریافت سهمیه بنزین 1500 تومانی نباید قیمت مسیرها را بی‌منطق افزایش دهند.
,
 
,
لاریجانی گفت: وزارت صمت، سازمان تعزیرات و ستاد تنظیم بازار باید دسترسی مردم را برای پیگیری شکایت‌ها با سرعت بیشتری افزایش دهند چرا که مردم گلایه‌هایی درباره گران‌فروشی در بازار دارند. 
,
 
,
وی از رحمانی وزیر صمت خواست: از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار و دریافت گزارشات مردمی به منظور کنترل بر قیمت‌ها استفاده کند چرا که سازمان تعزیرات و بازرسین نیاز به عقبه فراگیری دارند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه