اخبار داغ

پژوهشگر فضای مجازی:

تعهدات مدیر تلگرام در مذاکراتشان در تهران هیچ کدام عملی نشد/ تلگرام بستر زیست تروریست ها و اشرار در کشور

تعهدات مدیر تلگرام در مذاکراتشان در تهران هیچ کدام عملی نشد/ تلگرام بستر زیست تروریست ها و اشرار در کشور
پژوهشگر فضای مجازی گفت: پس از محدود شدن اینترنت بین المللی همزمان با ناآرامی های آبان 98 شاهد بودیم چند کانال ضد انقلاب مطرح نیز تا 24 ساعت بروزرسانی شان متوقف شد که این موضوع نشان می دهد ادمین های این کانال ها برخلاف ادعای برخی گروه ها در داخل کشور حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علیرضا آل داود در گفتگویی با تسلیت به خانواده شهدای مدافعه وطن در آبان 98 با اشاره به اینکه در سال 94 پس از دیداربرخی مسئولان با مدیران تلگرام در تهران، مدیران این پیام رسان برای فعالیت در کشور تعهداتی داده بودند، تصریح کرد: متاسفانه پس از آن زمان هیچ کدام از تعهدات مدیران تلگرام داخل کشور عملیاتی نشد و متاسفانه تلگرام تبدیل به شبکه رای و رسانه اختصاصی برخی جریانات داخلی، تروریست ها، اشرار و ضد انقلاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: شاخص ترین اقدامات مخربی که بر بستر تلگرام و بر ضد ایران اسلامی صورت گرفت حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی، حرم مطهر حضرت امام(ره)، تاثیرگذاری بر 3 انتخابات داخل کشور، ترور شخصیت مسئولین نظام و تخریب شدید نهاد های انقلابی، فتنه دیماه 96، حمله دراویش در بهمن 96 به نیروهای بسیج و نیروی انتظامی، حمله تروریستی اهواز و در آخرین اقدامات ضد امنیتی این پیام رسان میتوان به فتنه آبان 98 اشاره کرد.
,
 
,
آل داود با تاکید بر اینکه تلگرام و اینستاگرام به بسترهای اصلی جنگ شناختی هیبریدی دشمن در داخل کشور تبدیل شده اند، افزود: تلگرام و اینستاگرام علاوه بر اینکه بستر زیست جنایتکاران و اشرار بودند در حوزه آسیب های اجتماعی-فرهنگی نیز به کشور ضربات بسیاری وارد کرده اند.
,
 
,
این پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به اینکه شناسایی مدیران داخلی کانال های ضد انقلاب به دلیل وجود فضای رمز شده تلگرام سخت بوده است، اظهار کرد: بدعهدی مدیران تلگرام در همان زمان باید پیگیری می شد که متاسفانه جریان خاصی داخل کشور با هدایت مردم به بستر پرآسیب و خطرناک تلگرام تنها به منافع قبیله ای و جناحی خود توجه می کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: این جریان پس از این خسارات و نقش آشکارش در پشتیبانی از ماشین جنگی تلگرام باید مورد تعقیب قضایی قرار بگیرد چراکه خسارات بسیاری به کشور تحمیل شده است.
,
 
,
 این پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به اینکه در این چند روز که اینترنت بین المللی محدود شده است شاهد دسترسی معاندین به شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غربی در کشور بودیم، اظهار کرد: باید مسئولان امنیتی روند دسترسی این گروه های معاند و معارض به اینترنت بین المللی را شناسایی کرده و مشخص کنند این پراکسی ها از کجا تامین شده است.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه