اخبار داغ

تازیانه سرما بر بدن دانش‌آموزان یک روستا در باشت؛

مدرسه‌ای که از داشتن سیستم گرمایشی محروم است

مدرسه‌ای که از داشتن سیستم گرمایشی محروم است
دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی روستای خان احمد باشت از داشتن سیستم گرمایشی مناسب در فصل سرما محروم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بیش از دو ماه از آغاز سال تحصیلی جدید سپری می شود و دانش آموزان فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, بیش از دو ماه از آغاز سال تحصیلی جدید سپری می شود و دانش آموزان فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز کرده اند.,

در این میان دانش آموزان مدرسه راهنمایی روستای خان احمد باشت برعکس دیگر دانش آموزان که در مدرسه ای با امکانات مناسب مشغول تعلیم و تربیت هستند، در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستند که وجود برخی کمبودها، مشکلاتی را برای آن ها و خانواده هایشان ایجاد کرده است.

, در این میان دانش آموزان مدرسه راهنمایی روستای خان احمد باشت برعکس دیگر دانش آموزان که در مدرسه ای با امکانات مناسب مشغول تعلیم و تربیت هستند، در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستند که وجود برخی کمبودها، مشکلاتی را برای آن ها و خانواده هایشان ایجاد کرده است.,

 دانش آموزانی که بایستی این شرایط را هر روز تحمل کرده و مشغول ادامه تحصیل در این مدرسه باشند.

,

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان این روستا به خصوص با فرا رسیدن فصل سرما با آن دست و پنجه نرم می کنند، عدم وجود سیستم گرمایشی در کلاس های این مدرسه است و تنها یکی از کلاس ها از سیستم گرمایشی ثابت برخوردار است.

,

اهالی روستای خان احمد که فرزندان آنها در این شرایط مشغول به تحصیل هستند، از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان باشت درخواست دارند تا هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

,

گفتنی است روستای خان احمد از توابع شهرستان باشت و در 10 کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه