اخبار داغ

سریال مانکن یا سریال کرگدن؟ کدام یک موفق‌تر است؟

سریال مانکن یا سریال کرگدن؟ کدام یک موفق‌تر است؟
سریال مانکن، نامی که در هفته‌های گذشته توانسته موفقیت چشمگیری را با خود یدک بکشد. شاید در روزهای اول انتشار سریال مانکن کمتر کسی فکرش را می‌کرد که چنین روزی فرا برسد که یکی از تِرِندهای شبکه خانگی نمایش همین سریال باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سریال مانکن، نامی که در هفته‌های گذشته توانسته موفقیت چشمگیری را با خود یدک بکشد. شاید در روزهای اول انتشار سریال مانکن کمتر کسی فکرش را می‌کرد که چنین روزی فرا برسد که یکی از تِرِندهای شبکه خانگی نمایش همین سریال باشد.اما در کمال تعجب شاهد هستیم که مانکن کاری که از دیدگاه خیلی‌ها نشدنی را بود را امکان پذیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سریال مانکن,
البته شاید واژه‌ی "نعجب" و بکارگیری آن در رابطه با سریال مانکن جالب نباشد، چراکه این سریال موفقیتش را مدیون عواملی است که از داخل به این عنوان رنگ و بو بخشدند و صرفا نمی‌توان این جایگاه را شانس دانست.
,
 
,
, ,
 
,
حسین سهیلی زاده یکی از کارگردانان برجسته سینمای کشور به خوبی توانسته ازپس پلان‌های این سریال بربیاید و آن‌ها را به شیواترین نحو ممکن آماده تماشا کند. البته در کنار سهیلی زاده، نویسنده بسیار خوبی به نام "بابک کایدان" قرار گرفته که توانسته از پس محدودیت‌های فراوانی که در خلق یک داستان با آن مواجه می‌شود بر بیاید و سریالش را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال های ایرانی بدل کند.
,
نویسنده جوان و مستعد ایرانی طی سال‌های گذشته آثار درخشانی را به قلم کشیده که از مشهورترین و نامدارترین‌های آن‌ها می‌توان تگزاس، رحمان 1400 و آینه بغل را نام برد. این نویسنده جوان در سریال جدید منوچهر هادی یعنی "سریال دل" نیز به عنوان نویسنده حضور دارد که به زودی فعالیت خود را شروع می‌کند و انتظار می‌رود که یکی از پرطرفدارترین سریال‌های خانگی باشد.
,

حال که صحبت از سریال دل شد بد نیست اطلاعات خُردی از این سریال به شما عزیزان ارائه دهیم.

,

حال که صحبت از سریال دل شد بد نیست اطلاعات خُردی از این سریال به شما عزیزان ارائه دهیم.

, سریال دل,
, ,
 
,
این سریال اثر جدید منوچهر هادی، کارگردان آثاری همچون «عاشقانه»، «آمین»، «من سالوادور نیستم» و «دلدادگان» است که اخیرا تصمیم به ساخت یک اسپین آف از سریال عاشقانه گرفته. منظور از اسپین آف همان سریال دل است که قرار شده اتفاقاتی در مورد سریال عاشقانه را روایت کند. جزئیات اینکه چه داستانی از عاشقانه به نمایش کشیده می‌شود در دسترس نیست و فقط باید منتظر ماند و دید که آقای هادی چه سورپرایزی برای بینندگان در نظر گرفته.
,
اما اخیرا سریال جدیدی وارد سینمای خانگی شده که توانسته با بازیگران سرشناس، کارگردان خبره و خط داستانی جذاب خود سر و صدای زیادی ایجاد کند و از ابتدای مسیر هواداران زیادی را جذب کند. سریال کرگدن که سبکی جدید در داستان نویسی دارد و به سبک سریال‌های هالیوودی نوشته شده.
,
داستان این سریال درمورد چند جوان است که وارد یک چالش به نام کرگدن می‌شوند. پس از ورود به این چالش رفاقت تازه‌ای میان این جوانان به وجود می‌آید و رابطه‌ی آن‌ها صمیمانه‌تر می‌شود. اما در پس ماجرا یک مافیای بزرگ قرار دارد که این چالش را به راه انداخته و قصد عجیبی دارد. این جوانان پس از ورود به چالش کرگدن به بُعد جدیدی از زندگی‌شان وارد می‌شوند.
,
 
,
, ,
 
,
کارگردانی سریال کرگدن را "کیارش اسدزاده" انجام داده و نویسندگان نیز آقایان مهرداد کوروش‌نیا، علی اصغری و کیارش اسدزاده هستند. با توجه به خط داستانی و هیجانی که از ابتدای مسیر آغاز شده انتظار می‌رود رقابت سختی میان کرگدن و مانکن به وجود بیاید.
, سریال کرگدن,
در کنار این‌ها باید سریال دل را نیز درنظر بگیریم که طی هفته‌های آینده انتشارش را شروع می‌کند. بنابراین 3 سریال که در یک زمان پخش می‌شوند می‌تواند رقابت جالبی باشد. شاید بتوان گفت که این رقابت برای سازندگان توام با ضرر است و امکان دارد که یکی از این عناوین از دور رقابت کنار برود.
,
اما این امر برای بینندگان می‌تواند خیلی جذاب باشد، چرا که در انتخاب سریال مورد علاقه‌شان آزادی زیادی دارند و مجبور نیستند از روی ناچار چیزی را تماشا کنند.
,
نظر شما عزیزان چیست؟ فکر می‌کنید در ادامه‌ی مسیر کدام یک از این 3 عنوان موفقیت بیشتری را نسبت به سایرین کسب می‌کنند؟
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه