اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رزن:

بسیج الهام بخش گروه های مقاومت است/اقدامات محرومیت زدایی بسیج ماندگار است

بسیج الهام بخش گروه های مقاومت است/اقدامات محرومیت زدایی بسیج ماندگار است
فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه بسیج الهام بخش گروه های مقاومت است گفت: بسیج امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داوود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: کارنامه درخشان بسیج در چهل سال گذشته جای هیچ بحث و نظر مخالفی را باقی نگذاشته است و دوست و دشمن به صلابت این شجره طیبه باور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه چهل سالگی هر حرکتی را باید بلوغ آن مجموعه دانست افزود:امروز بسیج توانسته است علاوه بر داخل کشور اندیشه و تفکر خود را به اقصی نقاط جهان صادر کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه رزن ایمان به وحدانیت خداوند را رمز اساسی موفقیت‌های بسیج در برهه های مختلف بر شمرد و تاکید کرد:شاهد مثال صدور تفکر بسیجی گروه های مقاومت در سراسر جهان است .

,

وی با اشاره شمار محوری هفته بسیج امسال با عنوان چهل سال خدمت،جهاد و شهادت تصریح نمود:بیش از ۱۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستانهای رزن و درگزین اجرا خواهد شد.

,

مهدوی گفت: تبیین دستاوردهای چهل سالگی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اعزام گروه های جهادی،فرهنگی، پزشکی، تقدیر و سرکشی از خانواده های شهدا، دیدار نخبگان بسیج با ائمه جمعه، نشستهای بصیرتی و مادران آفتاب را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستانهای رزن و درگزین است.

,

وی رشد و ارتقای بصیرت جوانان شهرستان رزن و درگزین را از اصلی ترین برنامه ها بر شمرد و گفت: شجره طیبه صالحین در منطقه با خوبی و قدرت در حال شبکه سازی است و امیدواریم در سالهای آینده ثمرات این شجره طیبه را شاهد باشیم.

,

فرمانده بسیجیان شهرستان خاطرنشان کرد: در مسائل سیاسی بسیجیان با بصیرت جوش به فرمان رهبر و مقتدایشان دارند.

,

وی عملکرد بسیج در محرومیت زدایی در شهرستان را ارزشمند بر شمرد و گفت: ساخت و تعمیر ۵۰ واحد مسکونی یکی از اقدامات ماندگار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه