اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی:

هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اخیر مشخص شود/ کسانی که تقصیر کمتری دارند برایشان تصمیم‌گیری شود

هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اخیر مشخص شود/ کسانی که تقصیر کمتری دارند برایشان تصمیم‌گیری شود
رئیس قوه قضائیه گفت: باید تلاش شود هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز با مسئولان قضایی گفت: در مسائل و اغتشاشات اخیر، حضور مردم و بسیجیان در ارتباط با ایجاد امنیت و آرامش نقش ارزشمند و بی بدیلی بود که باید از آنها تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ضمن درود به روح شهدای بسیج گفت: تفکر بسیجی ، باید تفکر غالب در همه حوزه ها و مدیریت‌ها  باشد و  اگر امروز امنیتی در کشور داریم، مرهون تفکر بسیجی است. اگر امنیتی در منطقه وجود دارد، مرهون اندیشه و تفکر بسیجی است.
,
 
,
رئیسی افزود: ما در دستگاه قضایی باید روز به روز تفکر بسیجی را توسعه دهیم و همه سطوح در دستگاه قضایی باید با تفکر و اندیشه بسیجی کار را دنبال کنند. هرچه مسئولیت برتر و بالاتر است؛ باید اندیشه بسیجی بیشتر رشد داشته باشد.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: باید تلاش شود هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف شود.
,
 
,
وی افزود: مسؤولانی که در مرکز، کار مدیریتی انجام می‌دهند،در این خصوص کار خود را دنبال و پیگیری کنند چرا که شرط موفقیت، پیگیری علی‌الدوام است و نباید پیگیری‌ها قطع شود.
,
 
,
آیت الله رئیسی گفت: هر چه زودتر باید تکلیف این بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف و وضعیت آنها مشخص شود و کسانی که تقصیر کمتری دارند برایشان تصمیم‌گیری شود و آنانی که موجب ناامنی شده‌اند و اغتشاش کرده‌اند نیز وضعیت‌شان باید مشخص شود و در دادگاه به جرم آنها رسیدگی خواهد شد. 
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه