اخبار داغ

معاون فرمانده انتظامی لرستان:

۱۷ لیدر اغتشاشات اخیر در لرستان دستگیر شدند

۱۷ لیدر اغتشاشات اخیر در لرستان دستگیر شدند
معاون فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 17 لیدر آشوب‌های اخیر استان لرستان دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضا شیراوژن در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: ۱۷ نفر از عوامل اصلی و لیدرهای آشوب های اخیر لرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ملت ایران سعی کردند با ایجاد نگرانی و عدم رضایت مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین، موج سواری کنند و با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم دست به شرارت بزنند افزود: دشمنان با اتخاد پسماندهای جریان جنایت و نفاق و با همراهی وابستگان رژیم منقرض پهلوی و تطمیع اراذل و اوباش قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشتند.

,

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه آشوبگران خسارت‌های جانی به بار آورده و خسارت های مالی زیادی زدند عنوان کرد: این افراد آشوبگر سعی کردند در جامعه رعب و ایجاد کنند.

,

وی با بیان اینکه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به ویژه بسیجیان این آتش فتنه را خاموش کرد بیان کرد: این توطئه از پیش طراحی شده دشمنان، مقتدرانه و با هوشیاری مردم در مدت زمان کوتاهی خنثی شد.

,

سرهنگ شیراوژن با اشاره به بکارگیری راهبردهایی انتظامی و عملیاتی با مدیریت جو هیجانی در آشوبهای اخیر اظهارداشت: مهمترین بخش این ماموریت بزرگ جدا سازی صف مردم از اشرار در کنار مدیریت بحران و اقدامات بازدارنده، شناسایی عناصر اصلی و میدان دار آشوب، دستگیری گروه هایی از عوامل، عناصر آشوبگر و تحویل آنها به مقامات قضایی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه