اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

توانمندی زنان در بخش اقتصادی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود/ سهم بانوان در حوزه مدیریت خلیل‌آباد

توانمندی زنان در بخش اقتصادی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود/ سهم بانوان در حوزه مدیریت خلیل‌آباد
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه یکی از بخش‌های که توانمندی‌ها می‌تواند باعث کاهش آسیب‌ها شود بخش اقتصادی است، گفت: در حال حاضر چند پست مدیریتی شهرستان در اختیار بانوان است که باید کارگروه زنان و خانواده سهم بانوان را در حوزه مدیریت شهرستان تقویت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل‌آباد پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه زنان و خانواده شهرستان اظهار داشت: تعامل، هم‌افزایی و همراهی بسیار خوبی بین مدیران در سطح شهرستان وجود دارد که باید از این تعامل و همراهی در حوزه زنان و خانواده استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه همه اداراتی که در کارگروه زنان و خانواده نماینده دارند باید مشاور امور بانوان در فرمانداری را حمایت و کمک داشته باشند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های کارگروه زنان و خانواده در سال 98 باید با سرعت بیشتری پیگیری شود و مدیران باید مسئول امور بانوان دستگاه اداری خود را معرفی کنند.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه سهم بانوان در حوزه مدیریت شهرستان باید تقویت کند، تصریح کرد: در حال حاضر چند پست مدیریتی شهرستان در اختیار بانوان است که باید کارگروه زنان و خانواده سهم بانوان را در حوزه مدیریت شهرستان تقویت کند.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات را در پیش داریم و بخش بزرگی از انتخابات بر عهده بانوان است، اذعان کرد: حتماً باید بخش توسعه سیاسی در نگاه حوزه بانوان با حساسیت بیشتری پیگیری شود و مشارکت حداکثری و بستر آن را بانوان بتوانند در شهرستان خلیل‌آباد فراهم کنند و سهم خود را در این مشارکت سیاسی با حضور حداکثری در انتخابات انجام دهند.

,

قاسم پور با بیان اینکه کمیته بندی بخش‌های مختلف شهرستان باید مدنظر مشاور امور بانوان باشد، عنوان کرد: نباید تنها به آسیب‌های حوزه زنان پرداخته شود بلکه باید توانمندی‌های این حوزه نیز شناسایی شود، بخشی از توانمندی‌ها و ارتقاء و تقویت توانمندی‌ها می‌تواند آسیب‌ها را کاهش دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه یکی از بخش‌های که توانمندی‌ها می‌تواند باعث کاهش آسیب‌ها شود بخش اقتصادی است، تشریح کرد: اگر کارگروه زنان و خانواده با شناسایی توانمندی‌ها بتوانند سهم زنان را در مشارکت اقتصادی شهرستان به دست بیاورد می‌توان برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های بهتری در این حوزه انجام شود.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه نقش زنان باید در اقتصاد عملیاتی شود و از گفتار به رفتار و از شعار به عمل وارد کند، بیان کرد: در راستای تبیین طرح مثلث توسعه اقتصادی نباید از نقش زنان غفلت کرد و این بخش باید با درایت پیش رود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه