اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی :

ارائه خدمات پزشکی به 1 هزار نفر در شهرستان گرمی / 25 پروژه محرومیت زدایی وآبرسانی افتتاح شد

ارائه خدمات پزشکی به 1 هزار نفر در شهرستان گرمی / 25 پروژه محرومیت زدایی وآبرسانی افتتاح شد
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اکیپ جامعه پزشکی با حضور در 10 روستا 1 هزار نفر را ویزیت رایگان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ طاهر رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم در دستور کار بسیج است و به مناسبت 40 سالگی تشکیل بسیج 25 پروژه محرومیت زدایی در شهرستان گرمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان گرمی را آبرسانی به روستاها عنوان کرد و افزود: از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌توان به ساخت مخازن آب و آبرسانی به 5 روستای محروم اشاره کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: در راستای ایجاد اشتغال، همزمان با هفته بسیج کارگاه اشتغالزایی در این شهرستان برای تولید محصولات ایرانی از جمله قالی و تابلو فرش ها احداث شده که می تواند 25 خانواده را مشغول به کار کند.

,

وی تصریح کرد: اکیپ‌های درمانی و پزشکی بمناسبت‌های این هفته در 10 روستا به خدمات رایگان پرداخته و 1 هزار نفر را بصورت رایگان ویزیت کردند.

,

سرهنگ رحیمی گفت: غبارروبی مزار شهدا ،دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان،برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی، برپایی میز ها خدمت، اجرای مسابقات ورزشی و برنامه ها فرهنگی همچون عصر شعر به صورت استانی و در آخر  تجمع بزرگ بسیجیان گرمی که ساعت 10 صبح پنجم آذرماه برگزار می شود از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه