اخبار داغ

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در جمع راهپیمایان تهرانی:

مردم همیشه با بصیرت مثال زدنی در برابر فتنه‌ها ایستادگی کردند

مردم همیشه با بصیرت مثال زدنی در برابر فتنه‌ها ایستادگی کردند
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: مردم همیشه بابصیرت مثال زدنی در برابر فتنه دشمنان ایستادگی کردند و در برابر مشکلات سر خم نکردند و امروز هم می بینید که در دفاع از انقلاب و حمایت از ولایت فقیه با تمام توان حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، امیر صباحی‌فر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در حاشیه راهپیمایی امروز تهران در جمع خبرنگاران با اشاره نقش و جایگاه رهبری در خنثی کردن فتنه‌ها گفت: بدون شک مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه‌های مداوم دشمنان و استکبار جهانی نقشی بی‌بدیل دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در گردنه‌های حساس با درایت خود باعث اتحاد هرچه بیشتر مردم در برابر دشمنان هستند و این موضوع بارها ثابت شده است که در زمانی که دشمن با تمام توان قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را دارد عمل به تدابیر و نصایح فرماندهی معظم کل قوا باعث خنثی شدن فتنه‌های شوم دشمنان خواهد شد.

,

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه به نقش مردم در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: حضور ملت مسلمان ایران اسلامی در همه رخدادهای حساس کشور و حمایت مردم چه در زمان پیروزی انقلاب و چه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و چه در هنگام تحریم های ظالمانه حضوری پررنگ و تاثیر گذار بوده است.

,

وی افزود: مردم همیشه بابصیرت مثال زدنی در برابر فتنه دشمنان ایستادگی کردند و در برابر مشکلات سر خم نکردند و امروز هم می‌بینید که در دفاع از انقلاب و حمایت از ولایت فقیه با تمام توان حضور یافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه