اخبار داغ

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

اگر اینترنت ملی داشتیم، اینگونه در حوادث اخیر متضرر نمی‌شدیم

اگر اینترنت ملی داشتیم، اینگونه در حوادث اخیر متضرر نمی‌شدیم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: یکی از نکاتی که همیشه مورد بحث بوده لزوم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است که باید جدی گرفته شود. اگر اینترنت ملی داشتیم، اینگونه در حوادث اخیر متضرر نمی‌شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: یکی از نکاتی که همیشه مورد بحث بوده لزوم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است که باید جدی گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: بخشی از کار انجام شده و بخشی در بحث اینترنت ملی نیاز جدی کشور است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

,

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: اگر اینترنت ملی وجود داشت این خیانتها و توطئه ها رخ نمی داد و این گونه متضرر نمی شدیم.

,

وی با تاکید بر اینکه نیازمند ورود جدی وزارت ارتباطات در این عرصه هستیم، افزود: در این راستا کارهای خوبی انجام شده هرچند بیش از این ظرفیت وجود دارد.

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر به تدریج اینترنت متصل می شود و شورای عالی امنیت ملی برای اتصال فراگیر اینترنت در تلاش است.

,

وی افزود: ظرفیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات باید ایجاد شود تا در مواقع این چنینی کشور دچار بحران و چالش نشود.

,

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه به طور جدی پیگیر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستیم، خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات باید به طور جدی این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه