اخبار داغ

در دیدار جمعی از فرمانده سپاه کرمان با امام جمعه استان عنوان شد؛

راه نجات کشور حاکمیت تفکر بسیجی است/ فعالیت 20 قشر بسیج در سپاه استان

راه نجات کشور حاکمیت تفکر بسیجی است/ فعالیت 20 قشر بسیج در سپاه استان
به مناسب سالروز تشکسل سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز جمعی از فرماندهان سپاه استان کرمان با نمیانده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از فرماندهان و مسئولین بسیج سپاه استان با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است/ فعالیت 20 قشر بسیج در سپاه استان

, جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است/ فعالیت 20 قشر بسیج در سپاه استان
, جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است/ فعالیت 20 قشر بسیج در سپاه استان
,
,

سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 92 هزار شهید بسیجی نشان دهنده حضور پر رنگ بسیج در دوران دفاع مقدس است، گفت:  بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور بوده است؛ چه در دوران دفاع مقدس که سرنوشت جنگ تغییر پیدا کرد و جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران خاتمه یافت و چه در دوران کنونی.

,

وی با اشاره به اینکه مردم و بسیجیان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در کنار نیروهای مسلح حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در سال های پس از جنگ نیز بسیجیان توانستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه  در فتنه سال های 78،88،96،98 بسیجیان توانستند تهدیدات آشوبگران را به فرصت تبدیل کنند، ابراز کرد: کمک به دولت در عرصه سازندگی با شکل گیری بسیج سازندگی از جمله اقدامات دیگر بسیج بوده است.

,

سردار مطهری با تأکید بر اینکه بسیج در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و ... ورود کرده و اقداماتی را انجام داده است، اظهار کرد: از دو سال گذشته برنامه اعتلای بسیج طرح ریزی شده است به عنوان مثال بسیج دانش آموزی ما طرحی را به نام شهید بهنام محمدی ارائه شده است و همچنین به منظور امنیت در روستاها و شهرها موضوع اعتلای گشت رضوین مطرح است تا امنیت مردم تأمین شود.

,

وی با بیان اینکه طرح اعتلای همگام با کشاور که توسط بسیج کشاورزی و منابع طبیعی دنبال می شود تا به کشاورزان در موضوعات کاشت و برداشت کمک شود، عنوان کرد: ارائه خدمات توسط صندوق های قرض الحسنه بسیج از جمله اقداماتی است که انجام می شود.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 7 میلیارد سرمایه صندوق های قرض الحسنه بسیج است که 12 هزار صندوق در کشور فعالیت می کنند، تصریح کرد: بسیج برای هر مجموعه قشری را ایجاد کرده است که بیست قشر در سپاه استان وجود دارد.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
بسیج فرزند انقلاب و سپاه است/ تشریح سه محور ممتاز بسیج

, نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
بسیج فرزند انقلاب و سپاه است/ تشریح سه محور ممتاز بسیج
, نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
بسیج فرزند انقلاب و سپاه است/ تشریح سه محور ممتاز بسیج
,
,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای بسیج گفت: در وصف ویژگی ها و محاسن بسیج با توجه به آنچه که از خود بروز داده است باید کتاب ها نوشت.

,

وی با بیان اینکه بسیج فرزند انقلاب و سپاه است، سپاهی که جایگاهش در تاریخ امروز جایگاهی ممتاز است، تصریح کرد: بسیج در سه محور از هر تشکلی کاملا ممتاز است به گونه ای که هیچ دستگاهی به گرد بسیج نمی رسد.

,

امام جمعه شهر کرمان ساختار بسیج را محور اول دانست و افزود: هیچ مجموعه ای در دنیا امروز و دیروز غیر از صدر اسلام چنین ساختاری به خود ندیده است؛ اقشار مختلف مردم با انگیزه های الهی و دنی در ساختار بسیج جایگاه دارند  و دراین ساختار سن مطرح نیست؛ همگان در این ساختار جای دارند و تنها افرادی نمی توانند در این ساختار ورود کنند که نمی خواهند عبد خدا باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه محور دوم تفکر و رویکرد بسیج است، اظهار کرد: بسیج ظلم ستیز، استکبار ستیز و استعمار ستیز است و بصیرت بسیج، بصیرتی ویژه است و اگر می گوییم بسیج یک مجموعه امام شناس، کاملا  مطیع رهبری و ولایت است به خاطر رویکرد بلند و بالایی است که در دستور کار خود قرار داده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه راه نجات کشور حاکمیت تفکر بسیجی است، ابراز کرد: محور سوم این است که بسیج رویکرد ارزشی، الهی و معنوی دارد و این نهاد در هر صحنه ای که ورود کرده موفق و سرافراز بیرون آمده است و با همین نگاه، سنگین ترین فتنه ها نتواسنت بسیج را تکان دهد.

,

وی گفت: بسیج این آموزه ها را از امام راحل و مقام معظم رهبری آموخته و به بهترین نحو اجرا کرده است و این نهاد با این خصوصیت مأموریت صدور انقلاب را در جغرافیای وسیع تر از ایران انجام داده است و دشمنان جریان بسیج را نمی توانند شناسایی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه