اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

گلستان الگوی وحدت در جهان و کشورهای اسلامی است

گلستان الگوی وحدت در جهان و کشورهای اسلامی است
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به وحدت مثال‌زدنی اقوام در گلستان گفت: استان گلستان الگوی وحدت در جهان و کشورهای اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان شب گذشته در یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی استان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار کرد: وحدت بین شیعه و سنی جزو برکات انقلاب اسلامی است و این اتحاد سبب شده تا همه توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی خنثی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی وحدت حول محور ولایت را یکی از مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری سبب شده تا از پیچ‌های تاریخی خطرناک به راحتی عبور کنیم.

,

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: به کوری چشم بدخواهان وحدت موجود در گلستان الگویی برای جهان و کشور های اسلامی شده است.

,

معروفی با اشاره به پیشینیه انقلابی مردم گلستان بیان کرد: تقدیم ۴ هزار شهید گلگون کفن و ۱۵۰۰  جانباز و آزاده پیشینه این مردم را نمایان می کند.

,

وی اتحاد و همبستگی مردم استان گلستان را زبانزد خاص و عام در ایران دانست و گفت: افتخار میکنم در این استان خدمتگذار مردم هستم.

,

معروفی یکی از دلایل اصلی برگزاری یادواره های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت عنوان کرد و گفت: این مهم عامل مصونیت انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه