اخبار داغ

جدال سپاهان و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی

جدال سپاهان و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سپاهان اصفهان در مقابل پیکان قرار می گیرد؛ طلایی پوشان که در لیگ برتر فوتبال یکی از جدی ترین مدعیان به شمار می آیند تلاش می کنند در جام حذفی هم خود را به جام برسانند تا فصل ایده آلی را پشت سر گذاشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از صاحب نیوز؛ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سپاهان اصفهان در مقابل پیکان قرار می گیرد؛ طلایی پوشان که در لیگ برتر فوتبال یکی از جدی ترین مدعیان به شمار می آیند تلاش می کنند در جام حذفی هم خود را به جام برسانند تا فصل ایده آلی را پشت سر گذاشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

زردپوشان اصفهانی در حالی آماده میزبانی از پیکان می‌شوند که در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی مقابل تیم دسته دومی خیبر خرم‌آباد با سه گل به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک‌ هشتم نهایی شدند. در آن سو پیکان هم در مرحله قبلی مقابل تیم شهدای زرکان کرج به میدان رفته و با چهار گل از سد این تیم گذشت و طبق قرعه در مرحله یک‌ هشتم نهایی حریف سپاهان شد.

,

پیکان که در لیگ نوزدهم توفیقی نداشته تلاش می کند در این جام توانمندی های خود را ثابت کند؛ در 10 بازی اخیر پنج برد برای طلایی پوشان و چهار برد برای پیکان رقم خورده است.

,

سپاهان در 10 بازی اخیر به پیکان نباخته است و تقابل دو تیم هفت تساوی و سه باخت برای پیکان را در بر داشته است؛ اما در شرایط هجومی پیکانی با 20 گل وضعیت بهتری نسبت به سپاهان دارند که 13 گل به ثمر رسانده است.

,

در کار دفاعی دو تیم هم آمار در 10 بازی اخیر شرایط متفاوتی را ترسیم می کند و سپاهان فقط دو گل دریافت کرده است و پیکان 13 گل در این 10 بازی دریافت کرده است.

,

مصدومان و محرومان:

, مصدومان و محرومان:, مصدومان و محرومان, :,

پیکان با ترکیب کامل خود را در اختیار داشته و بازیکن محروم یا مصدومی ندارد، اما سپاهان احتمالاً بحیرایی و استنلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

,

برترین گلزنان:

, برترین گلزنان:, برترین گلزنان, :,

کی‌روش استنلی با 3 گل، برترین گلزن تیم سپاهان و شهریار مغانلو با 6 گل برترین گلزن پیکان است.

,

ترکیب احتمالی سپاهان:

, ترکیب احتمالی سپاهان:, ترکیب احتمالی سپاهان, :,

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، جورجی ولسیانی، مهدی کیانی، محمد کریمی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، علی قربانی و ولادیمیر کومان

,

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

,

ترکیب احتمالی پیکان:

, ترکیب احتمالی پیکان:, ترکیب احتمالی پیکان, :,

وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو

,

سرمربی: حسین فرکی

,

برنامه سایر بازی‌های مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی:

, برنامه سایر بازی‌های مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی:, برنامه سایر بازی‌های مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی, :,

سه‌شنبه 5 آذرماه

, سه‌شنبه 5 آذرماه,

پرسپولیس تهران – صنعت‌ نفت آبادان

,

نود ارومیه –  تراکتور تبریز

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه