اخبار داغ

با مطالبه‌گری رسانه‌ها و بسیج دانشجویی البرز؛

حق جلسه نجومی کمیسیون ماده 100 ملغی شد/ دستگاه قضا به مصوبه خوش‌نشینی میلیاردی مدیران غیربومی از جیب مردم در البرز، ورود کرد

حق جلسه نجومی کمیسیون ماده 100 ملغی شد/ دستگاه قضا به مصوبه خوش‌نشینی میلیاردی مدیران غیربومی از جیب مردم در البرز، ورود کرد
مهرماه سال جاری بود که حق الجلسه 5 میلیون تومانی کمیسیون ماده 100 شورای شهر کرج موجب نارضایتی عموم شد و واکنش‌های فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی، مردم و رسانه‌ها به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مهرماه سال جاری بود که حق الجلسه 5 میلیون تومانی کمیسیون ماده 100 شورای شهر کرج موجب نارضایتی عموم شد و واکنش های فراوانی را در شبکه های اجتماعی، مردم و رسانه ها به همراه داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
انتقادات از این مصوبه شورای شهر کرج به قدری زیاد شد که امام جمعه کرج در 26 مهر ماه با اعتراض نسبت به این وضعیت گفت: "برخی اوقات مشاهده می کنیم برای آزادی زندانی، مهدویت در شهر، مساجد و مصلی، مباحث فرهنگی و ... به گونه ای دیگر برخورد می شود و پولی وجود ندارد اما به حق الجلسه که می رسد مشاهده می کنید 15 میلیون تومان پاداش برای مدیری که در آن جلسه بوده است تصویب می شود و 5 میلیون تومان حق الجلسه به تصویب می رسد؟ 
,
 
,
امضای 6 نفر برای مصوبه مذکور موجود است، مگر می شود با پول مردم فالوده خورد؟ بترسید از روزی که باید حساب و کتاب پس دهید؟ علی (ع) هر روز جمعه بیت المال را جارو می کرد و به اهلش می داد و با خواندن نماز می فرمود خدایا همه را شاهد می گیرم که علی یک ریال از بیت المال را پیش خود نگاه نداشت. آقایان بدانند هر ریالی که خارج از عرف گرفتید و مصرف کردید از شما پوستی کنده شود که به این سادگی ها جبران نشود".
,
 
,
 
,
, ,
 
,
به دنبال سخنان آیت الله حسینی همدانی، شبکه خبری تیتریک، در گزارشی به انتشار اسامی اعضای موافق حق الجلسه نجومی پرداخت و نوشت: موافقان لایحه مذکور باید پاسخگوی افکار عمومی باشند زیرا در شرایط اقتصادی کنونی، وضعیت معیشتی مردم و وجود معضلات فرهنگی و اجتماعی، اختصاص هزینه های میلیونی چه ضرورتی دارد؟  
, تیتریک, انتشار اسامی اعضای موافق حق الجلسه,
 
,
با کمی بررسی در مستندات، می توان به خوبی پی برد که برخی از مخالفین نیز به ظاهر مخالفت خود را نشان داده اند اما در اسناد ثبت شده، پذیرش این لایحه را در گرو افزایش حق کمیسیون های خود قرار داده اند، در نتیجه باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.
,
 
,
 
,
 
,
بیشتر بخوانید:
, بیشتر بخوانید:,
 
,

,
, , ,

بازتاب خوش نشینی مدیران البرزی از جیب کرجی ها، به رسانه ملی رسید + فیلم/ درخواست نامعقول استانداری البرز، شهرداری کرج را لای منگنه گذاشت

, بازتاب خوش نشینی مدیران البرزی از جیب کرجی ها، به رسانه ملی رسید + فیلم/ درخواست نامعقول استانداری البرز، شهرداری کرج را لای منگنه گذاشت , بازتاب خوش نشینی مدیران البرزی از جیب کرجی ها، به رسانه ملی رسید + فیلم/ درخواست نامعقول استانداری البرز، شهرداری کرج را لای منگنه گذاشت , بازتاب خوش نشینی مدیران البرزی از جیب کرجی ها، به رسانه ملی رسید + فیلم/ درخواست نامعقول استانداری البرز، شهرداری کرج را لای منگنه گذاشت , بازتاب خوش نشینی مدیران البرزی از جیب کرجی ها، به رسانه ملی رسید + فیلم/ درخواست نامعقول استانداری البرز، شهرداری کرج را لای منگنه گذاشت ,
 
,

,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
همچنین پس از انتشار گزارش این موضوع توسط تیتریک، هشت دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز، بیانیه ای خطاب به معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با مضمون زیر صادر کردند؛  
, تیتریک,
 
,
سلام علیکم
,
 
,
درود و تحیت بر روان پاک شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که عمر خود را وقف ارتقای معیشت مستضعفین کردند. چندی است که اخبار گوناگونی پیرامون شهردار فعلی، سابق، اسبق و کادر مدیریتی استان البرز و تصمیمات عجیب آنها برای بیت المال در رسانه ها منتشر می شود.
,
 
,
هنوز قضیه شهردار سابق کرج را فراموش نکرده بودیم که اخبار جدیدی از بازی رسانه ای اعضای شورای شهر رسانه ها را فراگرفت. این امر هیچ حاصلی دربر نداشت و فقط آرامش فضای عمومی شهر را بر هم زد.
,
 
,
بی شک و تردید تصویب لایحه((رهن آپارتمان های میلیاردی برای مدیران غیر بومی استانداری)) و  ((افزایش نجومی حق جلسه اعضای کمیسیون ماده صد به پنج میلیون تومان)) از مصادیق ناکارآمدی مدیران استانی و اشرافی گری است.
,
 
,
پس از مخالفت جناب آقای خستو با لایحه (آپارتمان های میلیاردی استانداری) و  مصاحبه نائب رئیس محترم شورا با رسانه ها توقع میرفت اعضای کمیسیون ماده صد طی اطلاعیه ای در جراید مکتوب و غیر مکتوب اعلام کنند که جلسات کمیسیون به صورت رایگان برگزار میشود و هر دو لایحه کاملا ملغی شود.
,
 
,
مدیران استان با بی تدبیری نا کار آمدی مدیریتی البرز را در رسانه ها جار زدند.ازاین پس ملت مدیران البرزی را با رهن خانه های اشرافی،حق جلسه نجومی و حیف و میل بیت المال میشناسند. آقایان؛ این کارها پاسخ مناسبی به اعتماد ملت نیست.مردم نجیب البرزی شایسته مدیرانی هستند که شبانه روز به فکر حل مشکلات آن ها باشند و با دلسوزی،روحیه جهادی وعزمی راسخ کرامت امت شریف البرز را حفظ کنند.
,
 
,
حال اینکه نمایندگان ما مصوباتی تصویب میکنند که با روح نظام توحیدی جمهوری اسلامی یا همان حمایت از مستضعفین در تعارض کامل است. نمایندگان محترم از سازمان شهرداری ها درخواست کردند تا حق جلسه کمیسیون ماده صد در سازمان تبدیل به پرونده شود.
,
 
,
ان شاءالله که تشویق و پاداش برای اعضای کمیسیون حربه جدیدی برای فرار از قانون و تحمیل حق جلسه پنج میلیونی به جیب ملت نباشد. اخبار منتشره حاکی ازاین است که اصل بحث درباره حق جلسه پنج میلیونی ماده صد در جلسه کمیسیون مذکور مطرح شده است و مصوبه آپارتمان های میلیاردی استانداری جهت بررسی به فرمانداری ارسال شده است.
 
,
,
دفاتر بسیج دانشجویی استان البرز در جهت استیفای حقوق عامه مردم از مسئولین فرمانداری و نمایندگان محترم شورای اسلامی شهر کرج در خواست میکنند که در خصوص تصویب لایحه رهن آپارتمان های میلیاردی برای مدیران استانداری و جلسه کمیسیون ماده صد با موضوع حق جلسه های پنج میلیونی در رسانه ها شفاف سازی شود و لوایح حق جلسه پنج میلیونی اعضای کمیسیون ماده صد و رهن آپارتمان های میلیاردی استانداری توسط شورای اسلامی شهر کرج و فرمانداری کاملا ملغی شوند. 
,
 
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظر آباد
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سماء واحد کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج
,
,
,
,
,
,
,
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید بهشتی البرز
,
 
,
, ,
 
,
به دنبال مطالبه گری رسانه ها و بیانیه 8 دفتر بسیج دانشجویی البرز، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد، مصوبه افزایش حق جلسه اعضای کمیسیون ماده صد ملغی شده و مصوبه رهن خانه های میلیاردی در هیئت تطبیق در حال بررسی است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.  
,
 
انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه