اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی:

بیرجند تنها مرکز استان فاقد زورخانه ملی در کشور است/ وجود 13 زورخانه تکمیل نشده در خراسان‌جنوبی

بیرجند تنها مرکز استان فاقد زورخانه ملی در کشور است/ وجود 13 زورخانه تکمیل نشده در خراسان‌جنوبی
قمری با بیان این‌که در تمامی استان‌‌ها اداره کل ورزش و جوانان یک زورخانه بزرگ و ملی در مرکز هر استان دارد، گفت: با وجود ظرفیت و موفقیت‌هایی که در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در استان وجود دارد اما بیرجند تنها مرکز استان کشور است که فاقد یک زورخانه بزرگ و ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قمری رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در خراسان جنوبی 23 زورخانه فعال داریم که 9 زورخانه در شهرستان بیرجند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: شهرستان‌های قاین، فردوس، بشرویه و طبس از جمله شهرستان‌هایی هستند که در زمینه ورزش پهلوانی بیشتر از سایر شهرستان‌های استان فعالیت دارند.
,
 
,
رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی بیان کرد: علاوه بر این در اسدیه، خوسف، نهبندان و روستاهای نصرآباد خوسف، چهکند، اسفشاد قاین و حاجی‌آباد نیز زورخانه داریم و مورد استفاده ورزشکاران است.
,
 
,
قمری عنوان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز برای راه‌اندازی زورخانه اقدام شده که امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان استان، استاندار، خیران و مردم پروژه‌های نیمه تمامی که در این زمینه وجود دارد به اتمام برسد.
,
 
,
وی اظهار کرد: ان‌شاءالله بعد از اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اغلب شهرهای استان زورخانه خواهیم داشت.
,
 
,
رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی گفت: شهرهای سرایان، سه‌قلعه و سربیشه فاقد زورخانه است که برای راه‌اندازی زورخانه در این شهرها نیز پیگیری شده و امیدواریم با همکاری خیران در این شهرها نیز زورخانه احداث شود.
,
 
,
13 زورخانه نیمه‌تمام در سطح استان
 
, 13 زورخانه نیمه‌تمام در سطح استان, 13 زورخانه نیمه‌تمام در سطح استان,
,
قمری با بیان این‌که 13 زورخانه نیمه‌تمام در سطح استان داریم، افزود: این پروژ‌ه‌ها از مرحله کلنگ‌زنی تا پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: زورخانه‌های نیمه‌تمام استان در حاجی‌آباد قاین، امیرآباد، آرین‌شهر، طبس، اسلام‌شهر فردوس و سایر نقاط استان است و تلاش می‌شود با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سال به سال بر تعداد زورخانه‌های استان افزوده شود.
,
 
,
رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در خراسان‌جنوبی استقبال از ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خوب است، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان نسبت به این ورزش که از پدران به ما ارث رسیده تمایل داشته و شاهد حضور خوب آن‌ها در زورخانه‌ها هستیم.
,
 
,
بیرجند تنها مرکز استان فاقد زورخانه ملی در کشور است
 
, بیرجند تنها مرکز استان فاقد زورخانه ملی در کشور است, بیرجند تنها مرکز استان فاقد زورخانه ملی در کشور است,
,
قمری گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌ و مدال‌آوران زیاد استان در زمینه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و علی‌رغم پیگیری‌های زیادی که از طرف مردم و هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی استان در این خصوص صورت گرفته است اما متأسفانه در مرکز استان خراسان‌جنوبی یک زورخانه بزرگ و ملی که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان باشد و بتواند مسابقات ملی را در آن برگزار کند، نداریم.
,
 
,
وی تصریح کرد: با وجود این همه سوله ورزشی که در سطح استان وجود دارد مرکز استان فاقد زورخانه‌ ملی است و این یکی از بزرگترین فقدان‌هایی است که  ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان از آن رنج می‌برد.
,
 
,
رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: علی‌رغم این‌که برای راه‌اندازی زورخانه ملی در مرکز استان تلاش‌های زیادی صورت گرفته و همه نسبت به این موضوع اذعان دارند اما تاکنون اقدام عملی برای احداث زورخانه ملی در بیرجند صورت نگرفته است.
,
 
,
قمری با بیان این‌که در تمامی استان‌‌ها اداره کل ورزش و جوانان یک زورخانه بزرگ و ملی در مرکز هر استان دارد، افزود: با وجود ظرفیت و موفقیت‌هایی که در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در استان وجود دارد اما بیرجند تنها مرکز استان کشور است که فاقد یک زورخانه بزرگ و ملی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه