اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

نیازمند بسیج برای استمرار انقلاب هستیم/ بسیج سپر دفاع از مردم و انقلاب است

نیازمند بسیج برای استمرار انقلاب هستیم/ بسیج سپر دفاع از مردم و انقلاب است
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هر انقلابی برای استمرار و به روز بودن خود نیازمند مجموعه ای است که این انقلاب را به روز و زنده نگه دارد گفت: بسیج پدافند و عمل کننده انقلاب است و در جایی که لازم باشد خون می‌دهد، دفاع می‌کند و سپر دفاع از مردم و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اهداف تشکیل بسیج و فلسفه آن اظهار داشت: هر انقلابی برای استمرار و به روز بودن خود نیازمند مجموعه ای است که این انقلاب را به روز و زنده نگه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: انقلاب ما اگر می خواست به روز، پویا و همیشه جوان باشد نیازمند یک مجموعه بود و حضرت امام (ره) این مجموعه را به نام بسیج نامگذاری کرد.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه آن چیزی که انقلاب را زنده نگه داشته است بسیج است گفت: بسیج همیشه جوان بوده و همه اقشار آن جوان است، بنابراین این انقلاب نیازمند بسیج است تا نگهبانش باشد.

,

فرجی با بیان اینکه بسیج منحصر به فرد و تشکل مردمی است عنوان کرد: بسیج پدافند و عمل کننده انقلاب است و در جایی که لازم باشد خون می‌دهد، دفاع می‌کند و سپر دفاع از مردم و انقلاب است.

,

وی با بیان اینکه روز به روز نقش بسیج بیشتر می شود تاکید کرد: حماسه آفرینی های بسیج در دوران دفاع مقدس و جبهه ها عظمت و کارآمدی بسیج را نشان می دهد و بعد از جبهه نیز در حوزه‌های سازندگی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نیز ورود کرد و همچنین نقش بسیج را در بحران های طبیعی و بلایای طبیعی می توانیم ببینیم.

,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: بلایای طبیعی که اتفاق می‌افتد سازمانهایی که وظیفه دارند ورود می کنند اما همه می دانند که اگر بسیج نباشد قادر به انجام کاری نخواهند بود.

,

 فرجی با بیان اینکه بسیج در دهه اول انقلاب و در دهه چهارم انقلاب بیشتر در صحنه بوده عنوان کرد: بسیج که در اول انقلاب در صحنه دفاع مقدس بوده در دهه چهارم در همه عرصه ها و به فراخور انقلاب هر کجا که دشمن بیشتر تخریب می کند بیشتر حضور داشته است.

,

وی با اشاره به زلزله سال‌های قبل و سیل اول سال گفت: بسیج در این شرایط اول از همه در این مناطق حضور پیدا کرد چراکه بسیج در همه جای کشور اعم از مسجد و کارخانه حضور دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه