اخبار داغ

از زمان اصلاح قیمت بنزین صورت گرفت؛

جریمه 3/7 میلیارد ریالی گران فروشان در سیستان وبلوچستان

جریمه 3/7 میلیارد ریالی گران فروشان در سیستان وبلوچستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نظارت بر صنوف که همزمان با اصلاح نرخ قیمت بنزین در استان شروع شد متخلفان تاکنون به پرداخت بیش از سه میلیارد و 730میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر میرزایی در گفت وگو با عصرهامون گفت: از ابتدای شروع طرح ویژه نظارت بر صنوف که از 25 آبان ماه سال جاری و همزمان با هدفمندسازی یارانه ها و اصلاح قیمت بنزین شروع شد تعداد 139 فقره پرونده تخلفاتی صنفی تشکیل و تمامی پرونده ها رسیدگی شده است که متخلفین علاوه بر اعاده حق شاکیان خصوصی به پرداخت 3 میلیارد و 730 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

وی افزود: گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید بیشترین نوع پرونده های متشکله بود که شهرستان های زاهدان، چابهار و زابل نیز بیشترین آمار ورودی پرونده را در این بازه زمانی داشته اند. 

وی تصریح کرد: علاوه بر نظارت های سازمان های متولی بر بازار، در زمان اجرای طرح تاکنون تعداد 280 بازرسی از واحد های صنفی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی انجام شده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: در روزهای گذشته نارضایتی شهروندان از نحوه عرضه گاز مایع اعلام شده بود که موضوع بررسی و علاوه بر برخورد و تذکر با شرکت های متخلف، روند توزیع به شرایط عادی بازگشته است.

 میرزایی افزود: با توجه به وسعت استان از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده تخلف موارد را به فوریت از طریق سامانه 135 یا مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان اعلام کنند تا به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه