اخبار داغ

نان داغ با طعم کتاب در اهرم+تصاویر

نان داغ با طعم کتاب در اهرم+تصاویر
کتابخانه کوچ نانوایی نان سنگگ اهرم که در محل تشکیل صف این نانوایی قرار داده شده است خریداران نان را به مطالعه و استفاده از وقت خود در زمان انتظار برای کتابخوانی تشویق می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، کتابخانه کوچ نانوایی نان سنگگ اهرم که در محل تشکیل صف این نانوایی قرار داده شده است خریداران نان را به مطالعه و استفاده از وقت خود در زمان انتظار برای کتابخوانی تشویق می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پایین بودن مدت زمان مطالعه برای هر ایرانی در روز و آمار و ارقامی که این روزها ارائه می شود زمانی حدود ۱۳ دقیقه مطالعه در روز برای هر ایرانی عنوان شده است که این اطلاعات نشان از آن دارد که سرانه مطالعه برای کشور ما بسیار ضعیف بوده و هرکس به اندازه خود می تواند برای بهبود این وضعیت کاری کند.

,

, ,

این روز ها و با وجود اوقات تلف شده مردم در صفوف مختلفی که برقرار است یکی از نانوایی های شهر اهرم با ابتکاری که نمونه آن هم شاید در جای جای کشور شاهد باشیم سعی کرده تا به سهم خود در بالا بردن سرانه مطالعه در کشوری نقشی ایفا کند.

,

نانوایی نان سنگ در شهر اهرم و در محله دشتی این شهرروزانه نان داغ و خوشمزه خود را به شهروندان اهرمی ارائه می کند والبته این روز ها با ابتکار نانوا خریداران نان سنگگ در وقتهای انتظار در صف نانوایی تا رسیدن نوبتشان از وقت خود استفاده کرده و کتاب مطالعه می کنند.

,

این کار تحسین بر انگیز نانوایی نان سنگگ شهر اهرم هرچند بایستی مورد توجه و اهتمام مسئولین قرار گیرد ولی به هر حال می تواند الگویی برای سایر اصناف نیز باشد تا هر کس به اندازه خود در تشویق مردم به مطالعه و پر کردن وقت همشریان به بهترین وجه ممکن کاری پر ثمر و پر فایدئه انجام دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه