اخبار داغ

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه:

ارتش اقدامات دشمن را بسیجی‌وار رصد می‌کند/ دولت‌مردان بدانند که مردم یک‌قدم از رهبر انقلاب عقب نخواهند افتاد

ارتش اقدامات دشمن را بسیجی‌وار رصد می‌کند/ دولت‌مردان بدانند که مردم یک‌قدم از رهبر انقلاب عقب نخواهند افتاد
فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه گفت: ما امروز در ارتش اقدامات دشمن را بسیجی‌وار رصد می‌کنیم و به آمریکا که امروز شکست‌خورده جنگ سخت است هشدار می‌دهیم که در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر رضا آذریان ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نیشابور در سالن شهدای مدافع حرم نیشابور گفت: در روزهای اول انقلاب نیروهای ضدانقلاب در برابر ما ایستادند و درحالی‌که برخی مدیران برایشان مهم نبود به ارتش فشار آوردند که ارتش نباید باشد ولی امام خمینی (ره) روزی را به نام ارتش نام‌گذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) می‌دانست که به‌زودی انقلاب مورد هجمه شرق و غرب قرار خواهد گرفت و برای همین دستور تأسیس نهاد بسیج را دادند و قبل از جنگ در برابر ضدانقلاب ایستادند.

,

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه تأکید کرد: در آن زمان، بنی‌صدر به‌عنوان رئیس‌جمهور و فرمانده کل قوا می‌گفت فقط ارتش ولی شهید صیاد شیرازی اعتقاد داشت که بسیجیان نیز باید اسلحه بگیرند و به خاطر این دیدگاه از ارتش توسط بنی‌صدر اخراج شد و درنهایت بسیجیان با ارتشیان پیروزی‌های زیادی به دست آوردند و جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

,

آذریان بیان داشت: بسیج در همه ابعاد فعالیت می‌کند و به مردم کمک می‌کنند. بسیج حتی متعلق به ایران نیست و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نیز حضور پررنگ دارد و امروز نیز بیدار است و در برابر سایر نقاط مسلح در برابر حرکات خرابکارانه ایستاده است.

,

وی افزود: بسیج هیچ‌وقت در برابر ضدانقلاب کوتاه نیامده است و در حوادث اخیر نیز شاهد به شهادت رسیدن این افراد بودیم، اگر این‌گونه افراد جان فدا در بسیج نبودند معلوم نبود وضعیت نظام ما به چه نحو بود.

,

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه تأکید کرد: امروز جمع شده‌ایم که بگویم آمریکا که در برابر سامانه‌های موشکی ایران شکست‌خورده است، در جنگ روانی با مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و با هر ترفند دیگری بازهم شکست خواهد خورد.

,

آذریان خاطرنشان کرد: ما امروز در ارتش اقدامات دشمن را بسیجی‌وار رصد می‌کنیم و به آمریکا که امروز شکست‌خورده جنگ سخت است هشدار می‌دهیم که در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.

,

وی افزود: دولت‌مردان باید قدر مردم را بدانند و به یاد داشته باشند که یک‌قدم از رهبر انقلاب عقب نخواهند افتاد.

,

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه گفت: پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوافضای سپاه چشمانشان بیداراست و اجازه تجاوز به کشور ایران اسلامی را نخواهند داد.

,

آذریان افزود: همه باید قدردان بسیجیان باشند همان‌گونه که مورد قدردانی رهبر انقلاب قرارگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه