اخبار داغ

استاندار سمنان در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان:

ممکن است برخی از کاندیداها برای تکمیل سبد رأی خود به اختلافات دامن بزنند/ جلوگیری از تخلفات احتمالی از وظایف اصلی ستاد انتخابات است

ممکن است برخی از کاندیداها برای تکمیل سبد رأی خود به اختلافات دامن بزنند/ جلوگیری از تخلفات احتمالی از وظایف اصلی ستاد انتخابات است
استاندار سمنان گفت: ممکن است برخی از کاندیداها برای تکمیل سبد رأی خود به اختلافات دامن بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امروز آیین افتتاح ستاد انتخابات استان سمنان با حضور مقامات استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در این آیین ضمن قدردانی از آشناگر به سبب حضور در این مراسم گفت: تاکنون 9 جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده که رئیس ستاد انتخابات کشور و اعضای ستاد انتخابات استان در یکی از این جلسات حضور یافته‌اند.

,

وی با یادآوری این مطلب که از هفته آینده ثبت‌نام کاندیداهای شرکت‌کننده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، گفت: در انتخابات پیش‌رو احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد اما درباره برگزاری تمام الکترونیک انتخابات هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در ادامه ضمن گرامیداشت پنجم آذر و روز بسیج، ابراز امیدواری کرد که افراد با روحیه بسیجی در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات تلاش کنند.

,

آشناگر استاندار سمنان نیز در بخشی از سخنان خود در این آیین با بیان اینکه هرچه تعداد کاندیداها بیشتر باشد، انتخاب برای مردم آسان‌تر خواهد شد، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی همواره پرشور و گسترده بوده و استان سمنان در این حوزه در نُرم بالای کشوری قرار دارد.

,

وی با اعلام این مطلب که نرخ مشارکت مردم استان در انتخابات به طور متوسط 10 درصد بالاتر از نُرم کشوری بوده است، گفت: امیدواریم این درصد در انتخابات پیش‌رو بیشتر شود.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه ممکن است برخی از کاندیداها با دادن وعده‌هایی سطح انتظارات و مطالبات را ارتقاء دهند، گفت: اگر این افزایش سطح انتظارات باعث تقویت قدرت تصمیم‌گیری در مجلس و ارتقاء سطح آن باشد، قطعا خوب است.

,

آشناگر با اشاره به اینکه ممکن است برخی‌ها برای تکمیل سبد رأی خود به اختلافات دامن بزنند، بر ضرورت تشدید نظارت‌ها در این خصوص تأکید کرد و گفت: ایجاد شکاف میان اقوام و مناطق، یکی از برنامه‌های جدی دشمنان است.

,

وی جلوگیری از تخلفات احتمالی را یکی از وظایف اصلی ستاد انتخابات استان عنوان کرد و افزود: بی‌تردید مردم انقلابی و مومن ما، به تکالیف خود عمل خواهند کرد و حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه