اخبار داغ

در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی مطرح شد؛

اولتیماتوم استاندار به مدیران اجرایی و بانک‌ها/ تسهیلات سرمایه‌گذاری سفر رئیس جمهور تا پایان سال جذب شود

اولتیماتوم استاندار به مدیران اجرایی و بانک‌ها/ تسهیلات سرمایه‌گذاری سفر رئیس جمهور تا پایان سال جذب شود
استاندار خراسان شمالی فرمانداران، مدیران اجرایی و بانک ها را خطاب قرار داد و اعلام کرد: بخش عمده ای از تسهیلات سرمایه گذاری مصوب سفر رییس جمهور به استان باید تا پایان سال جاری برای استان جذب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان با خطاب به فرمانداران، مدیران اجرایی و بانک های استان اظهار کرد: تا پایان سال جاری باید جذب اعتبارات و تسهیلات مصوب سفر دوم رییس جمهور به استان انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی افزود: در همین راستا، جلسات مستمری برگزار خواهد شد که در این جلسات مشکلات پیشرو در تحقق این مصوبات مطرح شود تا درباره آنها راهکارها اتخاذ شوند.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز برخی از بانک ها از برخی از تفاهم نامه های منعقد شده در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مطلع نیستند که همین مسئله موجب می شود تا متقاضیان سرمایه گذاری سرگردان شوند، تاکید کرد: بانک ها باید پیگیر مسائل تفاهم نامه های منعقد شده این سفر باشند.

,

وی یادآور شد: بانک ها منتظر نباشند تا متقاضیان سرمایه گذار طرف عقد تفاهم نامه ها به شما مراجعه کنند بلکه مدیران بانک ها باید از این متقاضیان دعوت کنند تا با برگزاری جلسات با متقاضیان سرمایه گذاری طرف عقد تفاهم نامه ها شرایط اجرایی شدن تفاهم نامه ها را محقق کنید.

,

شجاعی در ادامه تصریح کرد: بنده در جلسات بعدی بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان هیچ توضیحی درباره اینکه انجام نمی شود و انجام نشد را نمی پذیرم، بنابراین فرمانداران، مدیران اجرایی و بانک ها به دنبال تحقق مصوبات سفر رییس جمهور برای استان باشید.

,

وی در خاتمه با تاکید بر این نکته که چاره‌ای جز این نداریم که بخش عمده ای از اعتبارات و تسهیلات مصوب برای استان از محل سفر دوم رییس جمهور را جذب کنید، اعلام کرد: برای تحقق آن، بنده همراه شما هستم و خواهم بود.

,

استاندار خراسان شمالی گفت: درصورتیکه محقق نشود، این بدان معنا خواهد بود که تیم استان توان جذب و تحقق اعتبارات و تسهیلات مصوب از این سفر را نداشته است، بنابراین در همین زمینه مشکلات پیشرو را مطرح کنید تا درباره آنها راهکارها اتخاذ و تصمیم گیری ها انجام شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه