اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسیجی هر آنچه ولایت بگویید می‌پذیرد/ به دولتی نیاز داریم که بار از دوش مردم بردارد

بسیجی هر آنچه ولایت بگویید می‌پذیرد/ به دولتی نیاز داریم که بار از دوش مردم بردارد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ما به دولت و مجلسی انقلابی ، ولایی و مردمی نیازمندیم دولتی که برای حل مشکلات بر روی مردم فشار ایجاد نکند و بتواند قیمت را کنترل کرده و باری از دوش مردم بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در اجتماع بزرگ شکوه اقتدار، بسیج را به عنوان درخت کهن و طیب و ارشمند معرفی کرد و گفت: چهل سال درخشندگی در عرصه های مختلف و تربیت انسان های با ایمان و مقاوم از افتخارات بسیج است.

وی با بیان اینکه شاخصه  اصلی بسیج بینش و دانش است اظهار کرد: بینش در سایه ایمان و دانش در سایه گفتگو ها و مطالعات صورت می گیرد.

حجت الاسلام نکونام رمز موفقیت بسیج راشیعه تنوری بودن دانست و گفت: شیعه تنوری همانند آیین مکی است و در خود روحیه ای را شکل می دهد که اطاعات بی چون و چرا از ولی امر خود دارد .

وی تاکید کرد: بسیجی فلسفه تصمیم امر ولی را بداند یا نداند برایش مهم نیست و هر آنچه ولایت بگوید می پذیرد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه شیعه تنوری لازمه مکتب اسلام است گفت: بسیجی ایمان را بر دانش و کسب اطلاعات ترجیح می دهد چراکه ایمان اطاعت بی چون و چرا به همراه دارد.

حجت الاسلام نکونام افزود: بسیج کسب اطلاعات را ویژگی اصلی پرورش خود دانسته اما دانش را برپایه خود می داند و به خوبی می داند پایه بصیرت دانش نبوده بلکه ایمان است چراکه ایمان اطاعت بی چون و چرا به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شبهات باید برطرف شود گفت: این شبهات اگر بماند به ظلمت و تاریکی تبدیل خواهد شد و وظیفه و اطاعت را به حاشیه خواهد بردف شبهات باید برطرف شوند تا تکلیف که تبعیت بی چون و چرا است به وجود آید.

حجت الاسلام نکونام بسیج را فارق از هر جریانی دانست و گفت: بسیج در جریان های مختلف خود را نمی فروشد و و وابسته به هیچ جریانی نیست مگر جریان خودی یا همان جریان اسلام گرا ناب است که مطیع قرآن ، عطرت و ولایت بوده است.

وی تاکید کرد:  در تمامی مراحل جریان خودی رنگ نمی بازد و سستی ندارد و نگاه ولایی را اصول اصلی خود می داند .

حجت الاسلام نکونامن با اشاره به حوادث چند روز گذشته گفت: درست است که دیوانگان فضای ارام کشور را بهم ریختند اما عده ای به این اغتشاشات دامن زدند و  با عدم مدیریت داخلی خود آتش فتنه را بیشتر کردند.

وی اظهار کرد: ما به دولت و مجلسی انقلابی ، ولایی و مردمی نیازمندیم دولتی که برای حل مشکلات بر روی مردم فشار ایجاد نکند و بتواند قیمت را کنترل کرده و باری از دوش مردم بردارد.

حجت الاسلام نکونام یکی دیگر را ویژگی های بسیج را خود باوری اعلام و با حکمت 150 نهج البلاغه تاکیید کرد: خود مراقبتی یکی از اصول سبک زندگی اسلامی است و در این حکمت شریف 37 مورد خود مراقبتی اعلام شده که باید در زندگی خود به خوبی بر روی آن ها نظارت داشته باشد.

انتهای/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه