اخبار داغ

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

اقتدار و عظمت ایران حاصل فرهنگ بسیجی و برکت خون شهداست

اقتدار و عظمت ایران حاصل فرهنگ بسیجی و برکت خون شهداست
سردار غلامشاهی گفت: در گذشته و قبل از ظهور انقلاب اسلامی همه قدرت های جهانی بویژه جهان استکبار در همین ایران ما جولان می دادند و امروز در مقابل فرهنگ بسیج و بسیجی و قدرت لایزال الهی، همه قدرت های شرق و غرب و جهان استکبار زانو زده و در مقابل عزم و اراده راسخ و ایمان الهی بسیجی ایرانی پوچ و پوشالی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، دریادار دوم پاسدار عباس غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه  درجمع بسیجیان شهرستان سیریک اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان نظام در 40 سالگی عمر با برکت آن ایران اسلامی در کمال اقتدار کامل شاهد  قدرت، صلابت، عزت و عظمت هستیم و نه تنها در جهان اسلام بلکه در شرق و غرب شاهد عظمت و اقتدار نظام مقدس انقلاب اسلامی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شجره طیبه بسیج به دستور حضرت امام بود که امروز این شجره با افتخار در همه عرصه ها و هر جایی دیگران به نوعی خسته، نا امید و دچار یاس و نا امیدی و بی دبیری می شوند بسیج جهت کمک و رفع مشکلات وارد عرصه میدان و جهاد می شود.

,

دریادار دوم پاسدار غلامشاهی گفت: بسیج یعنی بمب افکن شکن دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است و بسیج و بسیجی است که دشمنان را مایوس و نا امید کرده و همواره در میدان ها و صحنه ها بدون چشم داشت و توقع با نیت خالص و با هدف کمک حاضر می شود.

,

وی تصریح کرد: از بدو تشکیل بسیج تا کنون این شجره طیبه در مقابل حوادث، اتفاقات و بلایای طبیعی در کشور مرد میدان عمل بوده و همواره التیام بخش دردها و مشکلات مردم بوده است.

,

غلامشاهی بیان کرد: امروز فرهنگ شما بسیجیان نه فقط در ایران بلکه در جهان اسلام و حتی برخی کشورهای شرق و غرب به عنوان الگویی شایسته و مثال زدنی تبدیل شده و این مصداق را در کشورهای عراق، لبنان و یمن به خوبی همه دنیا شاهد و ناظر هستند.

,

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در گذشته و قبل از ظهور انقلاب اسلامی همه قدرت های جهانی بویژه جهان استکبار در همین ایران ما جولان می دادند و امروز در مقابل فرهنگ بسیج و بسیجی و قدرت لایزال الهی، همه قدرت های شرق و غرب و جهان استکبار زانو زده و در مقابل عزم و اراده راسخ و ایمان الهی بسیجی ایرانی پوچ و پوشالی تبدیل شده است.

,

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا در منطقه شهرستان سیریک اظهار کرد: این شجاعت و قدرت حاصل برکت خون شهداء و تفکر بسیجی است و افتخاراتش برای مردم قهرمان و همیشه همراه نظام و انقلاب است و امروز دشمن به خوبی می داند که دوران بزن و در رو به پایان رسیده و اگر دست از پا دراز کند با خاک یکسان خواهد شد و یکی بزند صدها خواهد خورد.

,

غلامشاهی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان بشریت تنها کشتی نجات همه مظلومان، آزادی خواهان ،منادیان اصلی و واقعی صلح و آرامش، ثبات و امنیت است .

,

وی خاطر نشان کرد: امروز تنها کشوری که با اقتدار، عزت و بدون هیچ گونه وابستگی به آمریکا و همه همدستان شیطان بزرگ در آرامش، امنیت و صلابت کامل به سر می برد، علی رغم همه دسیسه ها ، تحریم های اقتصادی و کارشکنی ها و شیطنت های سیاسی تنها ایران اسلامی است و این را همه دنیا به خوبی می داند و حاصل این قدرت چیزی جزء توکل بر خداوند متعال، اراده و تفکر بسیجی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه