اخبار داغ

معاون سازمان صنعت مازندران اعلام کرد

ارسال 850 پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی مازندران/ واحد‌های صنفی که موجودی انبارشان ثبت نشده محتکر محسوب می‌شوند

ارسال 850 پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی مازندران/ واحد‌های صنفی که موجودی انبارشان ثبت نشده محتکر محسوب می‌شوند
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی، 850 پرونده تخلف واحد اقتصادی بر مبنای نوع و میزان تخلف تشکیل و برای پیگرد قانونی و محکومیت به شعب ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، به نظارت و بازرسی انبار واحد‌های اقتصادی و صنفی استان اشاره کرد و گفت: صاحبان اقتصادی و صنفی موجودی انبارشان را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

وی افزود: واحد‌های صنفی و اقتصادی که موجودی انبارشان تاکنون ثبت نشده است به عنوان متخلف و محتکر محسوب و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بازرسان این اداره کل از ۲۶ آبان تاکنون از 7 هزار و 900 واحد اقتصادی و صنفی استان بازرسی کردند گفت : در این بازرسی‌ها 850  پرونده تخلف واحد اقتصادی بر مبنای نوع و میزان تخلف در این نهاد تشکیل و برای پیگرد قانونی و محکومیت به شعب ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغرزاده با بیان اینکه با واحد‌های اقتصادی متخلف و گرانفروش برخورد قانونی می‌شود افزود : شهروندان می‌توانند نوع ، میزان تخلف و نام واحد متخلف بزرگ یا کوچک اقتصادی را به بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اعلام کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن تجارت مازندران گفت: شهروندان در صورت مشاهده تغییر در درج قیمت یا مخدوش بودن مکان درج قیمت کالا می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ این تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه