اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

حضور مردم و بسیج پایان دهنده اغتشاش‌ها در مشهد بود

حضور مردم و بسیج پایان دهنده اغتشاش‌ها در مشهد بود
سردار یعقوبعلی نظری گفت: غتشاش‌های اخیر در مشهد بدون خسارت جدی خاتمه یافت از این رو حضور مردم و بسیج پایان دهنده اغتشاش‌ها در مشهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در همایش «بسیج، 40 سال جهاد، خدمت» که تالار شهر مشهد برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که به توانمندی‌های خود در حوزه فردی، اجتماعی، راهبردی و تاکتیکی توجه و باور نداریم که این یکی آفاتی است که رهبری همواره به ما متذکر شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه شناخت توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: بروز و ظهور انقلاب اسلامی مبتنی بر قدرت درونی آن است که این شامل دو رکن اصلی قدرت معنوی و قدرت مردمی است.

,

سردار نظری یادآور شد: قدرت معنوی جمهوری اسلامی برخاسته از تفکر و اندیشه‌های اسلامی است لذا این نظام در ذات خود دارای قدرت معنوی و خدایی است که دشمنان این قدرت را به حساب نمی‌آورند که این امر همواره باعث پیروزی ما در عرصه‌های مختلف شده است.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: دلیل اینکه دشمن بر هر دری می‌زند به در بسته می‌خورد همین قدرت معنوی جمهوری اسلامی است لذا ما باید این قدرت را بشناسیم و آن را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم.

,

وی دومین رکن قدرت جمهوری اسلامی ایران را مردم دانست و گفت: در این نظام اسلام هدف را مشخص می‌کند و مردم قدرت محرکه آن هستند اما در دنیای غیر اسلامی مردم تنها ابزاری برای رأی دادن و به قدرت رساندن عده‌ای هستند.

,

سردار نظری خاطرنشان کرد: امامت یکی دیگر از موتلفه‌های جمهوری اسلامی است که مخصوص این کشور است از این رو تلفیق قدرت معنوی و مردمی توسط امام جامعه انجام می‌شود اما دیگر کشورها این قدرت‌ها را در کنار هم ندارند لذا زمانی که قدرت معنوی، مردمی و امامت در کنار هم قرار می‌گیرند، قدرتی را به وجود می‌آورند که منحصر به این نظام است.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی یک تفکر جهادی، انقلاب و معنوی است، تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج محل تبلور تفکر جهادی و انقلابی است لذا ما باید مبتنی بر مردم حرکت کنیم و زمینه‌های حضور مردم در بزنگاه‌ها را فراهم کنیم.

,

وی گفت: به لطف خدا اغتشاش‌های اخیر در مشهد بدون خسارت جدی خاتمه یافت از این رو حضور مردم و بسیج پایان دهنده اغتشاش‌ها در مشهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه