اخبار داغ

روحانی فردا به آذربایجان شرقی سفر می کند+برنامه

روحانی فردا به آذربایجان شرقی سفر می کند+برنامه
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح 18 طرح در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی، راه، اشتغال روستایی، صنعت و انرژی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: در این سفر عملیات اجرایی 4 طرح مهم نیز آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورمحمدی با اشاره به سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت به استان در روز چهارشنبه، اظهار داشت: همزمان با این سفر، 18 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 33 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این سفر همچنین عملیات اجرایی 4 طرح مهم در حوزه کشاورزی، مسکن و معدن با اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود.

,

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراسم افتتاح راه‌آهن میانه- بستان‌آباد با حضور رئیس جمهور در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود، افزود: بهره‌برداری از سایر طرح‌های قابل افتتاح استان نیز به صورت ویدئوکنفرانس و با دستور رئیس جمهور آغاز می‌شود.

,

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا(ع)، نیروگاه بادی آق‌کند میانه، طرح‌های زیربنایی و تولیدی در حوزه کشاورزی و دامداری، قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه، پل میدان معلم بناب و چند طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان از جمله طرح‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور است.

,

قرار است رئیس جمهور همچنین از مناطق زلزله زده میانه و سراب بازدید کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه